عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد


چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، صفری مدیر کل حراستهای استان گلستان و روسای ادارت شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

نازقلچی در این جلسه با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهوری و هیئت همراه به استان گلستان و بازدید از جزیره آشوراده گفت: امیدوار هستیم که طرح گردشگری جزیره آشوراده که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان در سال 93 بود هرچه زودتر اجرایی شود تا مشکلات و معضلات اقتصادی مردم مرتفع  شود و مانیز پس از سالها شاهد رشد رشد و رونق  و توسعه اقتصادی در این شهرستان باشیم.

فرماندار ترکمن با تاکید بر اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده افزود: این بازدید با هدف نهایی سازی طرح گردشگری و نجات خلیج گرگان صورت گرفت و در ادامه اظهار امیدواری کرد که حضور معاون اول ریاست جمهوری نویدبخش توسعه و شکوفایی استان و شهرستان ترکمن باشد.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت گفت: کمیته های 8گانه هماهنگی هفته دولت مشخص شده و هریک از کمیته ها بر اساس شرح وظایف اقدامات لازم را انجام دهند تا انشاا... مراسم و برنامه خوبی در سطح شهرستان داشته باشیم.

فرماندار ترکمن همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس صفحه درخشانی از حیات مقتدارنه ایران اسلامی است و با عنایت به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، در جهت پاسداشت دوران پر افتخار دفاع مقدس با شعار محوری می توانیم با همدلی و همزبانی برنامه های این ایام را طرح ریزی و اجرا کنیم.

نازقلچی ترویج قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی، حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس، تبیین نقش حماسی و وحدت همه اقوام، مذاهب، زنان، روحانیت و سایر اقشار در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از اهداف برگزاری این مراسم برشمرد.

فرماندار ترکمن سپس با تاکید حضور تمامی مدیران و پرسنل ادارات شهرستان در مراسم استقبال از شهدای غواص بیان داشت: ماجرای شهدای تازه تفحص شده ایرانی، ماجرای شگفت آوری در وضعیت امروز جامعه ایرانی است و این موضوع انفجاری در افکار عمومی و رسانه های ایرانی به وجود آورد و 36 سال بعد از وقوع انقلاب اسلامی و چیزی حدود 20 سال بعد از پایان جنگ، این اتفاق برای همه کسانی که در دو سر طیف مرددان و حامیان آرمانهای خمینی کبیر بودند اتفاق بزرگی به حساب می آید.

وی افزود: شهدا با دستان بسته آمدند تا دست های ما بسته نشود. اگر ما  نتوانیم از شهدا و آرمانها و ارزش های انقلاب دفاع کنیم  شهدا با استخوانهای خود خواهند توانست از ارزشها دفاع کنند، چون این شهدا عهد کرده اند که مدافع حریم نظام و ولایت باشند و جانشان را در این راه داده اند. آنها می گویند اگر عزت و امنیت و سعادت می خواهید باید روحیه جهادی و مقاومت خود را حفظ کنید.

نازقلچی در قسمت پایانی بیانات خود مجموع اعتبارات شهرستان در بخش تولیدی، صنعتی، کشاورزی، زیربنایی، اجتماعی و فرهنگی و .. در سال 94 را حدود هشت میلیارد تومان اعلام کرد.

در ادامه صفری مدیرکل حراستهای استان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان، مطالبی را در راستای وظایف پرسنلی، حفاظتی، IT و.. بیان داشت و گفت: ما وظیفه داریم از دستاوردهای نظام در برابر دشمنان حفاظت و صیانت کنیم.

در پایان سرهنگ زرگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جزئیات مراسم استقبال از شهدای غواص را تشریح و از روسای ادارات جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت کرد.

شرکت در مراسم استقبال از شهدای غواص، ارسال طرح های اقتصادی و اشتغال زایی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه های توانمندی های بانوان و جوانان شهرستان از جمله مصوبات این جلسه بود.

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .