عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نانوایی های حق خرید و فروش امتیاز واحد صنفی را ندارند

فرماندار کلاله :

نانوایی های حق خرید و فروش امتیاز واحد صنفی را ندارند

نانوایی های حق خرید و فروش امتیاز واحد صنفی را ندارند

ظهر امروز فرماندار کلاله در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با تاکید بر اهمیت نقش نان در سبد خانوار گفت : نانوایی های تحت هیچ عنوانی حق خرید و فروش امتیاز واحد صنفی خود را ندارند و در صورت گزارش و مشاهد تخلف متخلفین به مراجع قضایی معرفی می شوند .

نصرت برزگر در ادامه با اشاره به تذکراتی که برخی واحدهای خبازی متخلف دریافت کرده اند گفت : خبازی های در صورت بروز تخلف برای بار اول جریمه می شوند و در صورت اصرار بر تکرار تخلف خود این واحدهای صنفی پلمب و امتیاز آن به شخص دیگری واگذار می شود .

در ادامه این جلسه دبیر جلسه و رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت با اشاره به برخی موانع مشکلات فراروی خبازی ها افزود : در برخی واحدهای خبازی قاچاق آرد مشاهده شده و گزارش های واصله مبنی بر جابجایی آرد دولتی و فروش آزاد آن بوده است.

وی عنوان کرد : هرگونه جابجایی آرد از واحد خبازی و بدون کسب مجوز ممنوع و غیر قانونی است و متخلفین برابر قانون به مراجع قضایی معرفی می شوند .

نماینده اداره جهاد کشاورزی خبر از کشت گندم های مسموم در شهرستان داد و گفت : در برخی از مزارع شهرستان مشاهده شده که بذر گندم خارجی استفاده می شود که این گندم ها بدلیل دستکاری هرمونی بر روی انسان تاثیرات مضری دارد و امیدواریم با نظارت دقیق تر بر مراکز توزیع بذر کشاورزی دیگر شاهد توزیع این اقلام و کشت آن نباشیم .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1915
  • کد خبر : 11670