عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح هادی روستایی لازمه توسعه روستاهاست

فرماندار کلاله :

اجرای طرح هادی روستایی لازمه توسعه روستاهاست

اجرای طرح هادی روستایی لازمه توسعه روستاهاست

روز گذشته و در جلسه ای با حضور فرماندار و رئیس بنیاد مسکن و تعدادی از دهیاران روستاهای بخش مرکزی، مسایل و مشکلات عدم اجرای طرح هادی روستایی مورد بررسی قرار گرفت .

در این دیدار فرماندار کلاله اجرای طرح هادی را لازمه توسعه روستاها و ایجاد محیطی مطمئن و امن برای روستاییان برشمرد و گفت : روستاییان باید برای اجرای طرح های عمرانی روستایی از قبیل مهندسی نقشه روستا ، ایجاد جاده استاندارد و جدول کشی معابر و پیاده روها همکاری لازم را با بنیاد مسکن داشته باشد تا سریعتر موانع اجرای طرح برطرف شود .

برزگر در ادامه با اشاره به رسالت بنیاد مسکن در بازسازی نقشه روستاها و ایجاد معابر و جداول گفت : بنیاد مسکن بعنوان متولی اجرای طرح های روستایی باید تمام همت خود را در اجرای پروژه های طرح هادی روستایی با تعامل با دهیاری وشوراهای اسلامی روستا اقدام نماید تا حداقل امکانات زندگی مناسب در روستا برای روستاییان فراهم شود .

در ادامه این جلسه مهندس حسینی رئیس بنیاد مسکن گزارشی پیرامون طرح های اجرا شده در روستاها ارائه کرد و مهمترین مشکل در اجرای طرح های عمرانی روستایی از جمله طرح هادی را عدم تمکین روستاییان به عقب نشینی از معابر عنوان کرد .

در ادامه جلسه مشکل روستاییان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1219
  • کد خبر : 11675