عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزش راه های درمان از آسیب های اجتماعی در علی آبادکتول برگزارشد


کارگاه آموزش راه های درمان از آسیب های اجتماعی در علی آبادکتول برگزارشد

کارگاه آموزش راه های درمان از آسیب های اجتماعی در علی آبادکتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، این کارگاه با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار،استاد فندرسکی و درمحل سالن اجتماعات فرمانداری باهماهنگی دفتراموربانوان فرمانداری واداره بهزیستی شهرستان برگزارشد.

فرماندار با تاکید بر برگزاری این کارگاه ها در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری از مسائل مخرب اجتماعی گفت: عدم شناخت عوامل محیطی باعث از بین رفتن کانون خانواده ها در جامعه می شود.

تجری مفرد پیشگیری از آسیبها را بهتر و آسان تر از ترمیم جراحات وارد شده بر خانواده ها دانست و افزود: طلاق، اعتیاد و ورود فرهنگ های بیگانه به خانواده به دلیل عدم آگاهی خانواده ها به وجود می آید.

وی بیان کرد: بیکاری، پرجمعیت بودن خانواده ها و وجود جو حاکم بر برخی محلات اصلی ترین عوامل اعتیاد هستند.

فرماندار خانواده را مهمترین الگوی تاثیر پذیر تربیتی بر فرزندان دانست و اظهار داشت :وجود امنیت اجتماعی و آرامش روانی بهترین محرک مثبت برای جذب فرزندان در خانواده است زیرا فرزند در خانواده با نگاه به والدین مسیر زندگی خود را انتخاب می کند .

وی با بیان اینکه استفاده نادرست از تکنولوژی دومین عامل فروپاشی خانواده هاست، اظهار داشت: بسیاری از برنامه هایی که به صورت آزادانه در دسترس افراد قرار می گیرد، عاملان سوق دادن فرزندان به سمت اعتیاد خواهند بود .

فرمانداراظهارداشت:اکثر طلاق ها در سالهای اول ازدواج رخ می دهد، تاکید کرد،مشاوره قبل از ازدواج می تواند از بسیاری از خشونت ها و بی بند وباری ها در خانواده ها جلوگیری کند.

وی بیان داشت: لازم است با ترویج سبک زندگی اسلامی از ورود فرهنگ غلط غربی در بین جوانان جلوگیری کنیم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .