عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمانه پرسنل درمانگاه خاتم الانبیاء آزادشهر با فرماندار


نشست صمیمانه پرسنل درمانگاه خاتم الانبیاء آزادشهر با فرماندار

نشست صمیمانه پرسنل درمانگاه خاتم الانبیاء آزادشهر با فرماندار

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت نشست صمیمانه پرسنل درمانگاه خاتم الانبیاء به ریاست آقای دکتر سیفی با فرماندار شهرستان برگزار گردید.

در این دیدار آقای شفائی نوده فرماندار شهرستان ضمن تشکر از زحمات پرسنل خدوم درمانگاه خاتم الانبیاء گفت: کار شما بسیار سخت و از هر جهت قابل تقدیر است . ایشان در قسمتی از سخنان خود با بیان اینکه پیامبر برای افراد درستکار و صادق چند ویژگی بیان نموده اند به بیان تعدادی از این ویژگیها پرداخته و گفتند : یکی از این ویژگیها آن است که دلشان صاف است و هیچ وقت به دنبال مطامع شخصی خویش نیستند ، دوم اینکه کردارشان نیز شایسته است و سوم اینکه کسب و کار آنان حلال و پاک است؛ایشان با این جمله که هر سه خصلت در شما پرسنل زحمتکش درمانگاه خاتم الانبیاء وجود دارد آنان را افرادی بی توقع خطاب نمودند و خواستار ادامه همین روند شدند .

در این جلسه آقای دکتر سیفی ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار به بحث سلامت هدف از این دیدار را تشکر از این حسن توجه دانسته و گفتند: دو درخواست داریم که یکی از آنها بحث تثبیت مکانی می باشد زیرا به جهت دسترسی آسان مردم به این نقطه از شهر و از آنجایی که نوع بنا طوری ست که فاقد هر گونه پله می باشد تمامی افراد بیمار اعم از پیر و جوان به راحتی می توانند از خدمات این درمانگاه استفاده نمایند و نکته دیگر اینکه در صورت توسعه این فضا میتوانیم به افراد بیشتری خدمات دهی داشته باشیم .

آقای دکتر سیفی با بیان اینکه سعی نموده ایم هزینه خدمات ارائه شده به مردم را به حداقل برسانیم خواهان حمایت بیشتر فرماندار از ظرفیت این درمانگاه شدند .

 در پایان این جلسه آقای دکتر سیفی با اهدا یک لوح از فرماندار شهرستان قدردانی نمودند.  

نشست صمیمانه پرسنل درمانگاه خاتم الانبیاء آزادشهر با فرماندار

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 2180
  • کد خبر : 11846