عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم با اعتقادات دینی در برابر زورگویان دنیا از اسلام دفاع می کنند


مردم با اعتقادات دینی در برابر زورگویان دنیا از اسلام دفاع می کنند

مردم با اعتقادات دینی در برابر زورگویان دنیا از اسلام دفاع می کنند

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: مردم ایران با وجود همه فشارها و تحریمها ی مختلف سیاسی و اقتصادی دنیا به خاطر اعتقادات دینی قوی از اسلام و انقلاب اسلامی ایران به خوبی دفاع می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر روحانی فر در آیین تجلیل از مقام امامزادگان در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس افزود: دفاع مردم از دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ریشته در افکار و اعتقادات دینی آنان دارد که این اعتقادات ریشته در ارتباط قلبی مردم با امامزادگان و ائمه اطهار (ع) دارد.
وی با اشاره به این جمله که ایرانیان با زور مسلمان شده اند را نادرست دانست و گفت: ایرانیان برعکس اقوام مختلف آن زمان که غیرخدا را پرستش می کردند، بر اساس شواهد تاریخی همواره موحد و یکتاپرست و مکتب خدایی را درک کرده بودند.
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا افزود: به همین خاطر، آنان یکتاپرستی را قبول کرده انند و ایرانیان ساکن در یمن که 30 سال قبل از بعثت پیامبر به این کشورعزیمت کرده بودند جزو اولین شهدای اسلام در یمن بودند.
حجت الاسلام روحانی فر به حضور امامزادگان در سراسر کشور هم اشاره کرد و گفت: حضور قبور این امامزادگان در جاهای مختلف ایران اسلامی باعث بصیرت افزایی و ارتقای معنویت در دل های مردم شده است و این ها سبب شده تا مردم شجاع و دلیر ایران بتوانند در برابر زیاده خواهی برخی کشورهای جهان مقاومت و ایستادگی کنند.
وی افزود: به برکت وجود آنان خوشبختانه مردم ایران با وحدت واتحاد و یکپارچگی نه تنها در برابر زیاده خواهان ایستادگی می کنند بلکه هر روز در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام بر می دارند.
در آین معنوی امام جمعه گنبدکاووس، مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ، فرمانده مرزبانی گلستان ، فرمانده و نیروهای هنگ مرزی و جمع کثیری از مردم حضور داشتند

مردم با اعتقادات دینی در برابر زورگویان دنیا از اسلام دفاع می کنند

 

مردم با اعتقادات دینی در برابر زورگویان دنیا از اسلام دفاع می کنند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1102
  • کد خبر : 11861