عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین گالیکش


تشکیل جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین گالیکش

تشکیل جلسه پرسش و پاسخ مردم  و مسئولین گالیکش

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش ،جلسه پرسش وپاسخ مردم وادارات شهرستان باحضور فرماندار ومسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

خسروی فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت وضمن عرض خیرمقدم وعرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت دکتر رجایی و باهنر به حضار، از انها خواست تا به سوالات مطروحه در جلسه پاسخ دهند.

در ابتدا شهروندی به کم کاری اداره بهزیستی نسبت به انجام امورات وی گلایه مند بود و همچنین نسبت به کنده کاری های خیابانها انتقاد داشت.

در ادامه شهردار محترم گالیکش به نکاتی در مورد نا رضایتی و انتقاد مردم در بحث حفاری های کوچه ها و خیابان های شهر اشاره کرد و گفت: نامه ای را به تاریخ 07/06/94 به اداراتی که بانی این حفاری ها می باشند فرستاده ایم مبنی بر اینکه تمام کوچه هایی که وضع نابسامانی از نظر آسفالت ها دارند، تعمیر آن ها با هزینه هنگفتی در دست اجراست و به هر یک از ادارات مربوطه مدت ۲ماه زمان انجام کار داده شده که با پایان این زمان و پس از تعمیر و آسفالت کردن هرخیابان دیگر اجازه ای بابت حفاری داده نخواهد شد.

خسروی فرماندار محترم نیز نسبت به تیر چراغ برقی که در انتهای خیابان شریعتی و در وسط جاده وجود دارد اشاره ای کرد و از مسیول اداره برق که از حاضرین در جلسه بود خواست تا اقدامات لازم را انجام دهند

در ادامه این جلسه تمرتاش رئیس بنیاد شهید گالیکش و مینودشت نسبت به بیمه ایثارگران ادارات اعلام کرد: که سال گذشته مسولیت بیمه ایثارگران به بنیاد شهید واگذار شده بود که همه ی امورات به ترتیبی مشخص انجام و همه ی دستگاه های نظارتی از عملکرد ما راضی بودند اما در تاریخ 01/05/94 این امر از عهده بنیاد خارج شد و دوباره به خود ادارات بازگشت،لذا طبق نامه نگاری های انجام شده ایثارگران عزیز میبایست بیمه تکمیلی خود را از طریق ادارات کل پیگیری کنند تا در آینده دچار ضرری نشوند.

در پایان فرماندار محترم به تمام مسئولین نسبت به انجام وظایف  خود جهت رفاه حال مردم تاکید داشتندو از همه ی حضار نیز تشکروقدردانی کردند.

تشکیل جلسه پرسش و پاسخ مردم  و مسئولین گالیکش

 

تشکیل جلسه پرسش و پاسخ مردم  و مسئولین گالیکش

 

تشکیل جلسه پرسش و پاسخ مردم  و مسئولین گالیکش

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 608
  • کد خبر : 12318