عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

فرماندار ویژه گنبدکاووس در آیین تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی شهرستان:

اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در آیین تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی جوان شهرستان ،جوانان را آینده سازان کشور توصیف کرد و گفت: اشتغالزایی برای جوانان از اولویتهای مهم دولت در طول دو سال آینده است.
مهندس حمیدی افزود: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی درست برای مهار تورم و مشکلات اقتصادی، امید و نشاط را در بین جوانان بیش از گذشته پدیدار کرد و دشمن نیز از امیدواری جوانان این مرز و بوم به آینده، هراس دارد.
وی تعداد جمعیت جوان کشور را حدود 24 میلیون نفر و یک سوم جمعیت کل کشور دانست و گفت: در شهرستان گنبدکاووس نیز این نسبت برقرار است و 120 هزار نفر از جمعیت این شهرستان که حدود یک سوم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند، از قشر جوان هستند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: داشتن جوانان با انگیزه و با نشاط در کشور، ظرفیت ویژه ای برای کشور محسوب می شود و مسوولان و مدیران باید برای استفاده از این ظرفیت، برنامه داشته باشند.
مهندس حمیدی با تاکید بر ضرورت حمایت از جوانان نخبه در رشته های مختلف علمی، ورزشی فرهنگی، هنری و مخترعین گفت: حمایت از این جوانان وظیفه مسوولان است و در شهرستان گنبدکاووس نیز در حد توان، این حمایت ها انجام می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به وجود بیش از 40 قهرمان ورزشی ملی در شهرستان گنبد، از برگزاری جشن بزرگ قهرمانان شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
در ابتدای این مراسم تعدادی از قهرمانان ورزشی که در سطح ملی و بین المللی افتخار آفرینی کرده اند و نیز نخبگان علمی و حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری گنبد به بیان عوامل موفقیت و نیز انتظارات خود از مسوولین پرداختند.
در پایان این مراسم که از سوی حوزه مشاور جوان فرمانداری شهرستان گنبد برگزار شد، از 120 نفر از جوانان نخبه و برگزیده شهرستان شامل 40 ورزشکار قهرمان ملی، 40 نفر از حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری و 40 نفر از دارندگان رتبه های برتر مسابقات علمی و فرهنگی و مخترعین جوان شهرستان که در سطح کشور افتخار آفرینی کرده اند، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

 

اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

 

اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

 

اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 855
  • کد خبر : 12334