عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل بنیاد مسکن استان


دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل بنیاد مسکن استان

دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل بنیاد مسکن استان

روز گذشته فرماندار کلاله بمنظور بررسی آخرین تغییرات صورت گفته در تهیه طرح های هادی روستایی و اضافه بافت با مدیرعامل بنیاد مسکن استان دیدار کرد .

فرماندار کلاله در این دیدار با اشاره به ضرورت اجرای طرح های هادی روستایی و همکاری روستاییان در ارائه زمین و عقب نشینی گفت : در کلاله ما روستاهایی داریم که به لحاظ موقعیت جغرافیایی با مسایل بحرانی از قبیل سیل و رانش زمین مواجه است که این میطلبد برای حفظ امنیت و آسایش روستاییان سعی شود تا طرح های هادی روستایی و اضافه بافت با سرعت بیشتری انجام شود .

برزگر خواستار افزایش بودجه و توجه بیشتر بنیاد مسکن به شهرستان شد و اظهار کرد: اغلب روستاهای شهرستان به لحاظ بعد مسافت تا مرکز شهرستان و کمبود امکانات دچار محرومیت اند برای ارائه خدمات عمومی از قبیل آب شرب، برق، راه روستایی و امکانات درمانی و بهداشتی و آموزشی با مسایل و مشکلات فراوانی مواجه هستیم و این مهم نیازمند توجه بیشتر به این منطقه است.

مهندس زمانی نژاد مدیرعامل بنیاد مسکن استان نیز با اشاره به پروژه های اجرا شده در سطح روستاهای استان عدم همکاری روستاییان با بنیاد مسکن در عقب نشینی و ساخت و ساز های غیرمجاز را یکی از مشکلات اساسی در ارائه خدمات به روستاییان عنوان کرد و گفت به حمدالله این مشکلات در حوزه کلاله کمتر مشاهده میشود و امیدواریم تا بتوانیم گام های موثری در راستای توسعه روستاها برداریم .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 807
  • کد خبر : 12380