عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون اقوام و مذاهب شهرستان علی آباد کتول


جلسه کمیسیون اقوام و مذاهب شهرستان علی آباد کتول

جلسه کمیسیون اقوام و مذاهب شهرستان علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه کمیسیون اقوام و مذاهب شهرستان علی آباد کتول باحضور زنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری تشکیل شد.

زنگانه گفت:دشمن همواره در صدد است با دامن زدن به مطالبات قومی و مذهبی و به راه انداختن جنگهای فرقه ای و حمایت از گروه های افراطی و متعصب ، باعث اختلاف در جامعه شود،بنابراین امروز حفظ وحدت و انسجام و همدلی یکی از ضروریات است.

وی تصریح کرد : جوانان نسبت به ديگر اقشار جامعه بيشتر در معرض خطر و هجمه قرار دارند ،اما با هوشياري و بيداري مسئولين و خانواده ها ، اين توطئه ها نيز خنثي خواهد شد.

معاون فرماندارهمچنین از تدوین اطلس جامع اتباع شهرستان خبر داد و گفت : برای ارتقای سطح هماهنگی و مدیریت بهتر مسایل مربوط با اتباع و فرق ، اطلس جامع با تکیه بر آمار و اطلاعات متقن و مستند تدوین می شود.

زنگانه تنش ها و جنگ و خونریزی که در سایر کشورها به نام شیعه انجام می شود را توطئه دشمنان اسلام جهت ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دانسته و بر حفظ وحدت و هوشیاری در این خصوص تاکید نمود.

درپایان وی افزود: در شهرستان اقوام گوناگون در کمال آرامش و تفاهم زندگی می کنند و این وحدت و دوستی نشأت گرفته از دین مبین اسلام ورهنمودهای امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .