عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی علی آباد کتول


برگزاری جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی علی آباد کتول

برگزاری جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی علی آباد کتول باحضورزنگانه معاون فرماندار،نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ودهیاران بخش مرکزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

زنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول نیز طی سخنانی با اشاره به لزوم تقویت نقش دهیاران در عرصه مدیریت امور روستا بر رعایت قانونی در راستای انجام وظایف قانونی دهیاران تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه درصد بالائی از جمعیت شهرستان را روستاییان تشکیل می دهند ، این موضوع را حائز اهمیت دانسته و آنرا دلیل محکمی برای تلاش بیشتر مدیران شهرستان در راستای خدمت رسانی به ساکنین روستاها و جلب رضایت آنها دانست و خواستار رعایت سلامت نفس، شجاعت و تدبیر توسط دهیاران شد.

زنگانه نیروی انسانی کارآمد و منابع را دو عامل توسعه پایدار و پیشرفت جامعه انسانی دانست و افزود:نیروی انسانی کارآمد منابع را تسخیر و پتانسیل بالقوه را به بالفعل تبدیل می کند و این عمل توسعه پایدار را در پی خواهد داشت.

ملک حسینی گفت: بخشداران و دهیاران تلاش کنند اعتبارات تخصیصی را بموقع جذب و برای اجرای پروژه ها هزینه نمایند.

وی افزود: آن دهیاری موفق و عملکرد خوبی خواهد داشت که بتواند اعتبارات بیشتر و بموقع را جذب و هزینه توسعه روستای خود کنند.

بخشدارمرکزی ضمن تاکید بر بی طرفی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهم نیست چه کسی رای می گیرد، مهم این است که همه کاندیدا ها اصلح هستند، مردم آنها را انتخاب می کنند و آنچه که مردم انتخاب می کنند حتماً خیر است و آنچه که مهمتر از همه چیز است حضور باشکوه مردم همچون گذشته در پای صندوقهای رای است. فاتح در ادامه گفت: پیشرفتهای روستاها پس از انقلاب کاملاً مشهود است و کسی نمی تواند این پیشرفتها را نادیده بگیرد.

بخشدار تصریح کرد: در گذشته و قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی یک کشاورز برای تامین ابتدایی ترین نیازها هم دچار مشکل بود ولی امروز ما در فکر تامین مایحتاج های بسیار مهمتری برای کشاورزان هستیم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .