عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند

فرماندار شهرستان آق قلا در دیدار با فعالین زیست محیطی:

تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند

تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند

 الیاس هیوه چی در جلسه کارگروه سازمانهای مردم نهادشهرستان آق قلا که با حضور فعالین زیست محیطی انجمن قلعه سفید برگزار گردیداظهار داشت: تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند.

 فرماندار شهرستان آق قلا حفاظت از محیط زیست را یکی از مهترین برنامه های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اهمیت توجه به محیط زیست را برای همه اقشار جامعه ضروری دانست .

 وی از اعضای این انجمن زیست محیطی خواست تا با تلاش و کوشش مستمر و فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست زمینه همکاری و همراهی مردم و جوانان این شهرستان را فراهم کنند .

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم ما توجه و نگاه خوشبینانه به مسائل زیست محیطی و تلاش در جهت رفع تدریجی موانع و مشکلات در حوزه محیط زیست می باشد.

 ایشان در ادامه تصریح کرد: امروزه در تمام دنیا و خصوصا در کشور های توسعه یافته یکی از عوامل تأثیر گذار در رشد و توسعه آن ها توجه جدی به مباحث زیست محیطی بوده است و این مسأله در کشور و در شهرستان ما تا حد زیادی مغفول مانده و بایستی با همت و تلاش همه مسئولین دستگاه های اجرایی، سازمان ها و انجمن های مردم نهاد اهمیت و جایگاه مباحث زیست محیطی به درستی برای عامه مردم فرهنگ سازی و در جامعه نهادینه شود.

 مقام عالی دولت در شهرستان آق قلا تأکید نمود: توجه به مباحث زیست محیطی یک بحث تجملاتی نیست بلکه از ضروریات جامعه امروزی ماست که در این میان رسانه ها و سمن ها ضمن اینکه ما برای آنها جایگاه خاصی قائل هستیم، نقش بسیار مهمی در ترویج و گسترش فرهنگ توجه به مسائل زیست محیطی دارند و همچنین ما به همه بخشداران نیز اعلام نموده به منظور توسعه و توجه به مباحث زیست محیطی و فراهم نمودن مسائل رفاهی و بهداشتی روستائیان عزیز می توانند از ظرفیت دهیاری ها استفاده نمایند.

تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند

 

تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند

 

تشکل‌های مردمی در صیانت از محیط زیست تاثیرگذار هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 762
  • کد خبر : 12754