عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را جهت صیانت از حقوق کارگران به کار بگیرند

معاون فرماندار شهرستان آق قلا:

مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را جهت صیانت از حقوق کارگران به کار بگیرند

مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را جهت صیانت از حقوق کارگران به کار بگیرند

 دومین جلسه کمیسیون کارگری به ریاست علی اکبر قجری معاون فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد .

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تحقق اهداف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور ، اظهار داشت : با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاههای اقتصادی به کار بگیرند.

 علی اکبر قجری بیان داشت : شرایط فعلی کشور و سیاستهای دولت یازدهم آرامش را به فضای جامعه به ارمغان آورده و دستگاه های عضو می بایست در حل بحران های کارگری با نگاهی جامع و لزوم مراعات وضعیت کارگر و کارفرما تلاش کنند .

 وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند : همه دستگاههای متولی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ودولت محترم تدبیر و امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال مولد در سطح شهرستان تلاش كنند.

 این مقام مسئول با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی ، بیان داشت : کارگران نقش عمده ای را در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند و هم اکنون زیبنده نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران در پرداخت حقوق اساسی کارگران اجحاف صورت گیرد.

 ایشان با بيان اينكه اشتغال‌زايي اولويت برنامه‌هاي دولت به‌شمار مي‌رود ، یاد آور شد : کمیسیون کارگری با رويكرد حل معضلات محيط‌هاي كارگري به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمينه اشتغال است .

 قجری با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیتها برای صیانت از حقوق کارگران شهرستان آق قلا، تصریح کرد : اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران فعال در بنگاههای اقتصادی برنامه ریزی و نظارت مستمر خود را افزایش دهد .

 جانشین رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا اظهار داشت : کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنها از دغد غه های اصلی این کمیسیون است.

 وی همچنین در ادامه یادآور شد : رفع دغدغه کارگران و مسائل و مشکلات محیط های کارگری در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد دارد و باید یک تیمی متشکل از نمایندگان ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، تامین اجتماعی ، صنعت و معدن و تجارت و فرمانداری برای بازدید از واحدهای تولیدی تعیین واز نزدیک موضوعات کار را مورد بررسی قرار دهند .


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2532
  • کد خبر : 12988