عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان علی آبا کتول


جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان علی آبا کتول

جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان علی آبا کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان علی آبا کتول با حضورزنگانه معاون فرماندار و دیگر اعضاء در محل اداره بهزیستی شهرستان برگزارشد.

زنگانه معاون فرماندار در این جلسه با تشکر از اداره بهزیستی به جهت پیگیری و برگزار کردن جلسه ، با برشمردن پتانسیل های موجود در شهرستان در حوزه سالمندی وتأکید بر تکریم سالمندان که از سفارشات دین مبین اسلام می باشد از تمامی ادارات شهرستان درخواست نمود همکاری لازم را در حوزه سیاست گذاری و توانمند سازی سالمندان داشته باشد .

وی با اشاره به جمعیت سالمندی کشور و استان بر برنامه ریزی برای این قشر از جامعه تأکید نمود.

زنگانه اظهارداشت:با اخلاق اسلامی و رعایت حال این قشر عزیز در فراهم نمودن زمینه استفاده از امکانات و مکان های عمومی مثل پارک ها، اماکن مذهبی، بانک ها و مبلمان شهری نهایت تلاش و دلسوزی در جهت تحقق این خدمات بکار گیرند.

معاون فرماندارافزود:دوران سالمندی از حساس ‌ترین سال های زندگی هر فرد است که از لحاظ جسمی، روحی و روانی نیازمند توجه و احترام است و جامعه و به ویژه فرزندان سالمندان نباید از این مهم و مسئله غافل شوند.

وی در ادامه افزود: ما در پیشرفت اخلاقی و تربیتی خود، تا حد زیادی مدیون تجربیات و آموزه‌های افراد سالمند هستیم و باید ضمن خدمات رسانی به آنان،با احترام و ستایش این انسان‌های بزرگ و مهربان نسبت به تکریم آنان کوتاهی نکنیم و امروزه گام هایی که برای خدمات رسانی برمی داریم در آینده برای خودمان برخواهند داشت و آنچه مهم است در درجه اول رضایت خلق خدا که به دنبال آن رضای خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .