عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز با خانواده شهید چراغچی دیدار کرد


فرماندار بندرگز با خانواده شهید چراغچی دیدار کرد

فرماندار بندرگز با خانواده شهید چراغچی دیدار کرد

فرماندار بندرگز به همراه مدیران دستگاه های اجرایی با خانواده شهید "محمد چراغچی" دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدارگفت : ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان وظیفه همگانی است چرا که آنان جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که یاد آنان را در فضای جامعه زنده نگه داریم.

"علی اصغر میرزایی" باگرامی داشت یاد خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: شهدا با نثارخونشان آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ما باید در جهت حفظ ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز خاطرنشان کرد : اقتدار ، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران ، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : دوران دفاع مقدس به واقع دوران حماسه و ایثار و اخلاص مردم برای خدا بود که دنیا را به حیرت واداشت و به الگویی برای کشورهای مسلمان و در حال مقاومت تبدیل شد.
فرماندار بندرگز به نقش رهبری حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : حضور روحیه بخش حضرت امام (ره) و اعتقاد و باوری که رزمندگان نسبت به ایشان داشتند باعث شده بود تا با دستان خالی به جنگ دشمن رفته و پیروز شوند.

در این دیدار از خانواده شهید چراغچی ، با هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

فرماندار بندرگز با خانواده شهید چراغچی دیدار کرد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 2700
  • کد خبر : 13148