عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن بزرگ عاطفه ها در مدارس علی آباد کتول برگزار شد


جشن بزرگ عاطفه ها در مدارس علی آباد کتول برگزار شد

جشن بزرگ عاطفه ها در مدارس علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، همزمان با میلاد امام هادی (علیه السلام) و با عنایت به شروع سال تحصیلی جدید، مراسم جشن بزرگ عاطفه ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه) و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در سراسر مدارس این شهرستان برگزار شد.

محمد جواد زنگانه، معاون فرماندار علی آباد کتول در این مراسم گفت: این مراسم ارزشمند و معنوی بر اساس تاکیدات دین مبین اسلام در کمک به قشر محروم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی و ایثار در جامعه اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: حس نوع دوستی حس ارزشمند و سرشار از معنویت است و می توان گفت، تفاوت بین انسان و حیوان همان درک کردن مشکلات همنوع، عطوفت و مهربانی و دستگیری از ضعیفان و بیچارگان است.

معاون فرماندار علی آباد کتول تاکید کرد: امروز با کمکهای شما دانش آموزان و خانواده های خیر گامی موثر در راه تعالی فرهنگ ایثار بر داشته می شود که ضمن ارزش والایی که در پیشگاه خداوند باریتعالی دارد، موجب شادمانی دلهای نیازمندانی می شود که در جامعه ما و در کنار ما زندگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شما امروز در راه احسان و نیکوکاری گامهایی بر داشته اید که موجب خشنودی خداوند است و چه بسا اگر همین کمکهای شما خیرین نباشد تعدادی از همنوعان من و شما در راه تحصیل علم و دانش در مقابل مشکلات و کاستی ها توانایی مقابله نداشته باشند و از آموختن دانش باز بمانند.

زنگانه همچنین تصریح کرد: در زندگی انسانی هیچ رنگی جز رنگ شادمانی و شعف، چهره های غمگین همنوعان فرو دست و مستمند را رنگ نمی بخشد و چه ارزشی والاتر از این می تواند برای ما وجود داشته باشد.

معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: استحکام و پایداری جامعه سالم با کاهش دغدغه های کهنه نیازمندان میسر می شود و اعتبار می یابد و سلامت فکر و روان و آرامش و آسایش عمومی با مشارکت نیک اندیشانی توانمند همچون شماها در مسیر یاری و کمک ضعیفان تحقق می یابد.

وی اذعان داشت: خوشبختانه این موقعیت در جامعه ما به لحاظ باورها، اعتقاد به وعده های الهی و همچنین فرهنگ مردم مداری و بخشندگی، همواره فرا روی افراد قرار دارد و در این مراسمات معنوی احساس خوش آسایش و آرامش افراد نیازمند و خشنودی باطنی افراد خیر وصف ناپذیر است.

جشن بزرگ عاطفه ها در مدارس علی آباد کتول برگزار شد

 

جشن بزرگ عاطفه ها در مدارس علی آباد کتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .