عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد ویژه استقبال از جان باختگان حادثه منا در شهرستان رامیان


تشکیل ستاد ویژه استقبال از جان باختگان حادثه منا در شهرستان رامیان

تشکیل ستاد ویژه استقبال از جان باختگان حادثه منا در شهرستان رامیان

ستاد ویژه استقبال از جان باختگان حادثه منا در شهرستان رامیان به ریاست صادقلو فرماندار و با حضور روسای ادارات شهرستان و خانواده مرحوم عبدا... براهویی ژند از جان باختگان حادثه منا از روستای بلوچ آباد شهرستان در محل دفتر فرماندار تشکیل گردید.

فرماندار در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به مقوله امنیت اشاره نموده و امنیت حاکم بر جامعه را نتیجه تلاش و فداکاریهای عزیزان در نیروی انتظامی دانسته  و از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

صادقلو فاجعه مصیبت بار منا را شوکی عظیم برجهان اسلام دانسته که تمامی مسلمانان را غرق در عزا و مصیبت نمود و افزود: این حادثه نشان از عدم مدیریت و بی کفایتی و بی مسئولیتی آل سعود بوده و آل سعود باید مسئولیت این کار را پذیرفته و از تمامی مسلمانان و بخصوص خانواده های این عزیزان دلجوئی نمایند.

در ادامه در خصوص مراسم استقبال و تشیع پیکر مرحوم عبدا... براهوئی ژند از جان باختگان حادثه منا از روستای بلوچ آباد این شهرستان تصمیم گیری شد.

شایان ذکر است مراسم استقبال و تشییع پیکر مرحوم براهوئی ژند در روز یکشنبه مورخ 12/7/94 در محل مسجد ایمان روستای رضا آباد برگزار خواهد شد.

تشکیل ستاد ویژه استقبال از جان باختگان حادثه منا در شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 884
  • کد خبر : 13238