عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روشنگری و آگاهی بخشی به مردم فضا را برای انتخاباتی سالم و با نشاط فراهم می کند

حسینی معاون فرماندار رامیان:

روشنگری و آگاهی بخشی به مردم فضا را برای انتخاباتی سالم و با نشاط فراهم می کند

روشنگری و آگاهی بخشی به مردم فضا را برای انتخاباتی سالم و با نشاط فراهم می کند

حسینی معاون فرماندار رامیان در جلسه مشترک کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان با خبرنگاران شهرستان، اخلاق محوری ،صداقت و صحت در انتشار اخبار را از خصایص مهم خبرنگاران دانسته و گفت: روشنگری و آگاهی بخشی به مردم فضا را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط فراهم خواهد کرد.

معاون فرماندار خبرنگاران را واسطه بین مردم و مسئولین دانسته و خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید خواسته های مردم را به مسئولین منتقل نموده و همچنین پاسخ های مشئولین و خدمات و فعالیت های انجام شده توسط دولت را نیز به طور واقعی به مردم معرفی نمایند.

حسینی به اشاره به شروع فعالیت ستاد انتخابات و تشکیل کمیته های مربوطه در شهرستان افزود: از هم اکنون فضا برای برگزاری انتخاباتی سالم و فعال و حضور حداکثری مردم در انتخابات به دور از هر گونه شائبه و دخالتهای غیر قانونی فراهم است و خبرنگاران می توانند از این فضای امن و سالمی که وجود دارد جهت معرفی اقدامات انجام شده توسط دولت برای مردم و ایجاد  روحیه نشاط و امید در بین مردم استفاده نمایند.

معاون فرماندار در پایان از خبرنگاران خواست تا در انعکاس اخبار اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی همچون رعایت اصل ولایت فقیه و رهبری،امنیت ملی،منافع ملی،قانون گرایی و کارآمدی را مد نظر داشته و رعایت کنند.

روشنگری و آگاهی بخشی به مردم فضا را برای انتخاباتی سالم و با نشاط فراهم می کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 2109
  • کد خبر : 13312