عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

در آخرین روز از هفته ناجا صورت گرفت:

دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

 ظهر امروز همزمان با 13 مهر ماه و آخرین روز از هفته نیروی انتظامی جمعی از پرسنل این نیرو با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار نمودند.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تسلیت به موضوع غمبار و فاجعه آمیز کشتار حجاج در خانه خدا و صحرای منا نیز اشاره کرد و گفت : این فاجعه عظیم ملت ایران را در سوگی عمیق فرو برد.

 الیاس هیوه چی به اقدامات دولت در این زمینه اشاره کرد و گفت : دولت در این زمینه بی تفاوت نخواهد بود و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این راستا دقیقاً پی گیری خواهد شد و جمهوری اسلامی این موضوع را در زمینه های مختلف تعقیب خواهد کرد.

 این مقام مسئول در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی تلفیقی از شعار سال مقام معظم رهبری است، لذا باید تلاش کرد تا موجی از همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان انتظامی در شهرستان به وجود بیاید.

 وی اقتدار پلیس را به قدرت معنوی آن دانست و گفت: نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

 ایشان با اشاره به اقدامات مثبت نیروی انتظامی در شهرستان افزود: نیروی انتظامی توانسته ارتباط خوبی با مردم برقرار کند که نتیجه آن بالا رفتن ضریب امنیت در شهرستان بوده است.

 بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا تصریح کرد: نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار جدی خود قرار داده است، لذا با رعایت این اصل می‌تواند به وظیفه ذاتی خود در ایجاد نظم و انضباط اجتماعی به درستی عمل کند.

 رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا در ادامه یادآور شد: اقتدار پلیس به تعداد اسلحه و تجهیزات نیست، بلکه آنچه که عامل موفقیت این نیروها در جامعه بوده قدرت معنوی آنان است که باید زمینه‌های تقویت آن فراهم کرد.

 وی پلیس کشور را بهترین پلیس دنیا دانست و تأکید کرد: پلیس در جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه رفتار آن مبتنی بر اصول و قواعد اخلاقی و دینی است، ارزش‌های والای بشری را در فعالیت‌های خود رعایت می‌کند لذا می‌توان پلیس کشور را بهترین و کارآمد‌ترین پلیس در جهان دانست.

 یادآور می‌شود، به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از مسئولان نیروی انتظامی شهرستان با حضور در فرمانداری و دیدار با فرماندار شهرستان از نزدیک تبادل نظر کردند و در پایان مورد تقدیر فرماندار شهرستان قرار گرفتند.

دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

 

دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

 

دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

 

دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آق قلا با فرماندار

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2505
  • کد خبر : 13316