عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه هستند

فرماندار رامیان:

سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه هستند

سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه هستند

صادقلو فرماندار رامیان در کارگروه اجتماعی شهرستان که با موضوع رسیدگی به وضعیت سالمندان شهرستان تشکیل گردید، سالمندی را دوره ای ارزشمند در زندگی دانسته و گفت: سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه ما بوده و همه ما باید در تکریم این عزیزان تلاش نمائیم.

صادقلو در ادامه خاطر نشان کرد: سالمندی برهه ای از زندگی هر فرد بوده که با نیازهایی نیز همراه است و همه دستگاههای متولی باید در جهت تکریم و خدمات رسانی به این بزرگواران همت گماشته و تکریم سالمندان باید جزئی از فرهنگ جامعه شود و در این ارتباط آموزش به دانش آموزان و کودکان  را باید از  سطح مدارس آغاز کرد.

آموزش به سالمندان و بازنشستگان در خصوص تغذیه و پیشگیری از بیماریها،مناسب سازی فضاهای شهری در زمان اجرای پروژه های عمرانی و مبلمان شهری ،اجرای طرح منزلت سالمندان توسط دستگاههای شهرستان ،تهیه بروشورهای آموزشی تکریم سالمندان و تویع آن در سطح مدارس شهرستان از جمله مصوبات این کارگروه بوده که مورد تاکید فرماندار قرار گرفت.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین زنگانه مشاور استاندار در امور روحانیت نیز به ایراد سخن پرداخته و رسیدگی به امور مسلمین و مردم را توفیقی بزرگ برای مسئولین دانسته و گفت: توجه  به امور سالمندان جامعه توفیقی برای همه بوده که باید با صبر و حوصله انجام شود تا کرامت و شان سالمندان حفظ شود.

در پایان جلسه  از دو سالمند نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه هستند

 

سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه هستند

 

سالمندان گنجینه ها و سرمایه های جامعه هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 743
  • کد خبر : 13358