عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

فرماندار شهرستان آق قلا در هفتمین جلسه ستاد انتخابات :

ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

 فرماندار آق قلا بر ضرورت فعالیت ستاد انتخابات شهرستان براساس برنامه زمان‌بندی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آق قلا، صبح امروز شنبه 18 مهرماه جلسه اعضای ستاد انتخابات در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

 الیاس هیوه چی فرماندار آق قلا در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت حادثه حج امسال، با بیان اینکه اینکه هدف از برگزاری این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف دو انتخابات پیش رو است، اظهار کرد: اجرای منشور اخلاقی تهیه شده توسط وزارت کشور در خصوص بحث انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید مورد توجه ستاد قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی باید فصل‌الخطاب همه باشد، افزود: مسئولان شهرستان باید در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات این شهرستان، تصریح کرد: اعضای ستاد باید با تعامل و هم‌افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها نسبت به برگزاری انتخاباتی به یادماندنی تلاشی مجدانه داشته باشند.

 وی افزود: انتخابات به‌عنوان نماد مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی محسوب می‌شود و همه افراد وظیفه دارند تا سهم خود را در برگزاری باشکوه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ادا کنند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا گفت: دولت تدبیر و امید، برگزاری انتخاباتی سالم، بی‌طرفانه و حماسی را از اولویت‌های کار خود می‌داند و مسئولان شهرستان آق قلا نیز تمام تلاش خود را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و حماسی معطوف داشته تا به این واسطه مجلسی قوی و مقتدر در دوره دهم انتخاب شود.

 وی برگزاری جلسات منظم ستاد با حضور اعضای هیئت نظارت را از جمله اقدامات ستاد انتخاباتی این شهرستان خواند و گفت: مشارکت مردم در امر انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 هیوه چی با اشاره به فعالیت‌ ستادانتخابات شهرستان با بیان اینکه این فعالیت‌ها تا اسفندماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هدف از این فعالیت‌ها ایجاد شرایطی مناسب برای مردم است تا بتوانند در سرنوشت خودشان مشارکت و از حق خود در امر انتخابات استفاده کنند.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه دقت و زمانبندی برنامه‌ها از مهم‌ترین اهداف آغاز فعالیت‌های ستاد است، اذعان کرد: ستاد انتخابات باید بر اساس کلیات برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطبق با تقویم روز شمار اعلام شده پیش برود.

 وی به تعامل بین اعضای ستاد و مسئولان برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: این تعامل و همفکری میان مسئولان شهرستان نقش موثری در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای دارد.

 گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای ستاد با تصویب مصوباتی از جمله تنظیم برنامه زمانبندی، فراهم کردن بستر برگزاری انتخابات، سرعت و دقت در امور، بازدید از شعب و پیش‌بینی تجهیزات مورد نیاز، مطالعه و تسلط بر قوانین و مقررات انتخابات، مستندسازی برنامه‌ها، فعال شدن کمیته‌های آموزش، رعایت اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات و استفاده از امکانات ادارات دولتی و غیردولتی و ... به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.

ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

 

ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

 

ستاد انتخابات شهرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2145
  • کد خبر : 13448