عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 8 دوربین کنترل ترافیک در گنبد کاووس نصب می شود


8 دوربین کنترل ترافیک در گنبد کاووس نصب می شود

8 دوربین کنترل ترافیک در گنبد کاووس نصب می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس از نصب 28دستگاه دوربین کنترل ترافیک در معابر و میدانهای سطح شهر گنبد کاووس خبر داد.
احمد دستمرد درجلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: این دوربین ها بیشتر با هدف کنترل نظم و ترافیک شهری و نیز ارتقای احساس امنیت شهروندان ازسوی شهرداری این شهر خریداری شده است.
وی همچنین با تاکdد بر ضرورت ساماندهی تاکسی های تلفنی و موسسات اتومبیل کرایه شهر گنبدکاووس گفت: هم اکنون از مجموع 97 واحد آژانس تلفی و موسسه اتومبیل کرایه، وضعیت مجوز فعالیت 23 واحد آن مشخص نیست.
دستمرد اضافه کرد: شهرداری و نیز اداره صنعت، معدن و تجارت باید با همکاری یکدیگر نسبت به مشخص کردن وضعیت این آژانس ها از حیث مجوز فعالیت و داشتن پارکینگ، اقدام کرده و درصورت نداشتن شرایط نسبت به پلمپ آنان اقدام شود.
شهردار گنبدکاووس نیز دراین جلسه به خرید 28 دستگاه دوربین ثابت و متحرک کنترل ترافیک توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: هزینه خرید این تعداد دوربین دو میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد که از محل درآمدهای جرایم راهنمایی و رانندگی خریداری شده است.
عبدالمجید قزلجه افزود: عملیات نصب این دوربین ها نیز با هزینه ای تقریبی پنج میلیارد ریال آغاز و حداکثر ظرف دو ماه آینده درنقاط مشخص شده ازسوی کارشناسان شورای ترافیک این شهرستان، نصب خواهد شد.
وی خیابان طالقانی شرقی تقاطع های حافظ و سپاس، خیابان امام خمینی (ره) شمالی تقاطع شریعتی، میدان های بسیج، امام علی(ع)، 17 شهریور، خیابان شهید مطهری (سرابی) تقاطع اروند رود و خیابان امام خمینی( ره) جنوبی تقاطع مدرس را از مکان های پیش بینی شده برای نصب دروبین های کنترل ترافیک برشمرد.
قزلجه بابیان اینکه از مجموع 28 دوربین کنترل ترافیک خریداری شده، هشت دستگاه دوربین متحرک یا گردان و 20 دستگاه دوربین ثابت می باشد، اضافه کرد: پیش از این و طی سال های گذشته 11 دروبین کنترل ترافیک ثابت و متحرک در سطح شهر گنبدکاووس نصب شده بود.
دراین جلسه مقرر شد، نسبت به جابجایی مکان فعلی پایانه مسافربری برون شهری گنبدکاووس با مشخص کردن زمین های پیشنهادی ازسوی شهرداری و بررسی آن در شورای ترافیک، اقدام شود.

8 دوربین کنترل ترافیک در گنبد کاووس نصب می شود

 

8 دوربین کنترل ترافیک در گنبد کاووس نصب می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 982
  • کد خبر : 14165