عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی فرماندار با کارکنان حوزه سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان


نشست هم اندیشی فرماندار با کارکنان حوزه سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان

نشست هم اندیشی فرماندار با کارکنان حوزه سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،نشست هم اندیشی و هماهنگی امور با حضور "خاکی"فرماندار شهرستان گرگان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و کارشناسان این حوزه در دفتر فرماندار تشکیل شد .

فرماندار گرگان در این جلسه گفت: این جلسه بمنظور هماهنگی بیشتر این حوزه و پیگیری امورات مربوط به مسائل سیاسی و اجتماعی شهرستان برگزار شد تا بتوانیم هم از مشارکت فکری همکاران استفاده نماییم و هم بتوانیم فعالیت هایمان را با یک بازخورد دوطرفه با کارشناسان مرتبط داشته باشیم.

وی افزود: برای همه فعالیت های اجرایی و برنامه ریزی های مدون در قالب سیاست های اجرایی باید نگاه کارشناسی و تخصصی وجود داشته باشد .

فرماندار به اهمیت و جایگاه مواد مخدر در شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون در بحث جلوگیری و پیشگیری از مواد مخدر برنامه ریزی و فعالیت های مثبت و خوبی در شهرستان صورت گرفته و نیاز است با پیگیری مستمر بتوانیم به نتیجه مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

خاکی در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کردو گفت: هدف ما برگزاری یک انتخابات قانونی و مردمی در شهرستان است و معاون سیاسی اجتماعی و کارشناسان این حوزه با فعالیت بیشتر تدابیر و برنامه ریزی لازم را در این مهم داشته باشند .

فرماندار در خصوص حل مسائل اجتماعی شهرستان افزود: در مرکزاستان تعداد زیادی مراکز مشاوره ای وجود دارد و نیاز است با این مراکز مشاوره جلسه ای برگزار نماییم وبا حضور مسئولان این مراکز می توانیم یک نشست کاربردی با نگاه اجتماعی را داشته باشیم و این می تواند افزایش مشارکت ها را داشته باشد .

فرماندار خاطر نشان کرد: در گرگان همه مباحث امنیتی از مباحث اجتماعی نشأت می گیرد و ما هرچه در موارد اجتماعی نقص و عیب داشته باشیم این بسمت مباحث امنیتی خواهد رفت ،بنابراین بر اساس رویکرد اجتماعی باید توان بیشتری در این زمینه گذاشته شود .

در ادامه هریک از کارشناسان نقطه نظرات خود را بیان داشتند . 

نشست هم اندیشی فرماندار با کارکنان حوزه سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 772
  • کد خبر : 14238