عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای کشاورزی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه شورای کشاورزی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه شورای کشاورزی شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، جلسه شورای کشاورزی شهرستان با حضور معاون فرماندار و سایر مدعوین در محل این فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار ترکمن در این جلسه گفت: اقتصاد عمده مردم شهرستان بر پایه کشاورزی و دامپروری در کنار صنایع دستی، گردشگری، ماهیگیری و شهرک صنعتی و بازار می باشد. با این وجود کشاورزی سهمی اساسی در تامین معیشت مردم ایفا  می کند. در همین راستا توجه به این بخش در کنار سایر بخش ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

شیرنگی ضمن تاکید بر تهیه بذر و کود کشاورزان برای کشت محصولات پاییزه افزود: جهاد کشاورزی با توجه به سطح زیر کشت زمینهای منطقه هر گونه اقدامی که لازم است در این زمینه انجام دهد در دستور کار قرار داده تا کشاورزان بدون مشکل و دغدغه مراحل آماده سازی زمین و کشت را انجام دهند.

وی درادامه اظهار داشت: عمده کشت محصولات شهرستان گندم، جو و کلزاست و شرایط کشت بدلیل شرایط جوی موجود و بارش باران های فراروان کاملا آماده می باشد.

 تهیه ارقام مورد نیاز کشت کشاورزان، تهیه کود مورد نیاز و راهنمایی کشاورزان در زمینه آماده سازی زمین به روش های جدید برای کشت از جمله موضوعات مهم طرح شده در جلسه بود.

جلسه شورای کشاورزی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه شورای کشاورزی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .