عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان رامیان


تشکیل ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان رامیان

تشکیل ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان رامیان

ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان رامیان به ریاست صادقلو فرماندار و با حضور دهرویه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان و سایر اعضاء در محل دفتر کار فرماندار تشکیل گردید.

فرماندار رامیان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان  گفت: محرم فرصتی برای بهره بردن از نهضت کربلا و واقعه عاشورا و الگو برداری برای زندگی فردی و اجتماعی است.

صادقلو در ادامه ضمن تاکید بر حساسیت ویژه ای که تشکیل ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی دارد خاطر نشان کرد: استان گلستان به خاطر جذابیتهایی که دارد و به خاطر حاصلخیزی خاک مهاجر پذیر بوده که این مهاجرین هم از داخل کشور بوده و هم باعث مهاجرت افاغنه به داخل استان شده است.

دهرویه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان نیز در ادامه با توجه به شرایط ویژه استان و همجواری با کشور افغانستان حضور مهاجرین افغانی را اجتناب ناپذیر دانسته و به هماهنگی بین سازمانی و درون سازمانی بین همه اعضا در جهت ساماندهی مهاجرین تاکید نمود.

ذاکر زاده نماینده اداره کل اطلاعات استان نیز در این جلسه به انجام کار حرفه ای و کارشناسی شده در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی تاکید و افزود: دستگیری اتباع خارجی نباید منجر به نارضایتی افراد و نقص حقوق انسانی و حقوق پناهندگان و مهاجرین شود.

تشکیل ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1999
  • کد خبر : 14290