عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح تحول سلامت از دستاوردهای بزرگ دولت است


اجرای طرح تحول سلامت از دستاوردهای بزرگ دولت است

معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،اجرای طرح تحول سلامت را از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: دولت با وجود همه مشکلات و تنگناهای مالی، اجرای این طرح را ادامه می دهد.
علی اکبر طاهایی درجلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان که در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، افزود: اجرای این طرح هزینه های درمانی مردم را بسیار کاهش و رضایت مندی آنان را افزایش داده است.
وی، دستیابی به توافق هسته ای یا برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را از دیگر دستاوردهای بزرگ دولت نام برد و گفت: نتایج این موفقیت درتوسعه مناسبات بین المللی و نیز تغییر نگاه جهان به ایران بسیار موثر خواهد بود.
طاهایی بابیان اینکه این موفقیت درسایه پشتیبانی رهبری انقلاب از دولت و تیم مذاکره کننده به دست آمده است، اظهار داشت: امروز برخی منتقدین برجام، غیر منصفافه مطالبی می گویند که با اصول و آرمان های انقلاب و رهبری تفاوت دارد.
وی تصریح کرد: منتقدین به دور از واقعیت ها و بدون ارائه الگو و مدل، از دولت انتقاد می کنند در حالی که در زمان تصدی آنان در مذاکرات هسته ای، نه تنها کمترین پیشرفتی در مذاکرات نبود بلکه گره ای از مشکلات به عنوان مثال از تجار و صادرکنندگان باز نشد.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در دوره گذشته تجار و صادر کنندگان برای وصول پول خود مجبور بودند، هفت تا 13 درصد به بانک های خارجی کشور مقابل پول بدهند تا پول خود را آزاد کنند اما امروز با رفع تحریم های بانک مرکزی، تجار به راحتی پول خویش را دریافت می کنند.
به گفته وی، امروز برخی ها اداره کشور درسایه تحریم را بیشتر می پسندند.
وی، خود انتقادی مدیران از خود را امری پسندیده دانست و گفت: معادل قرآنی خود انتقادی، استغفار است و مدیران همواره باید این موضوع مهم را درخدمت به مردم و نیز بیان مشکلات مدنظر داشته باشند.
طاهایی، توفیق خدمت به مردم را توفیقی الهی دانست و از مدیران خواست درجهت خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.
وی هدف از برگزاری جلسات شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ها را ایجاد هماهنگی بیشتر بین مدیران اجرایی این وزارتخانه بزرگ دانست و گفت: درحوزه این وزارتخانه حدود 13 مدیرکل در مراکز استان ها داریم که نقش مهمی در پیشبرد امور دارند.
در این جلسه تعدادی از مدیران کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
درپایان جلسه نیز معاون وزیر از بیمارستان خاتم الانبیا وابسته به سازمان تامین اجتماعی و اداره تامین اجتماعی این شهرستان بازدید نمود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1778
  • کد خبر : 14360