عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد


ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد

ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با گرامیداشت 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی افزود : ترویج کتابخوانی می تواند زیرساخت های فرهنگی را در جامعه ایجاد کند.

وی تاکید کرد : باید فرهنگ مطالعه در خانواده ها و توسط والدین از سنین ابتدایی ایجاد و در مقاطع تحصیلی بالاتر ، بیشتر به آن توجه و عمل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز تصریح کرد : اگر می خواهیم جامعه ای موفق باشیم و به جایی برسیم باید مطالعه مستمر داشته باشیم.

میرزایی تاکید کرد : جوانان و نوجوانان اهمیت ویژه ای به مطالعه و کتابخوانی داشته باشند زیرا توجه به این مساله مهم در آینده آنان بسیار موثر است.

این مسوول اضافه کرد : حوزه کتاب و کتابخوانی به گروه خاص تعلق نداشته و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دائمی در میان عموم افرادجامعه رواج داشته باشد.

وی با بیان اینکه کتاب و فرهنگ مطالعه آن ریشه در باورهای دینی ما دارد ، یادآور شد : ورود شبکه های مجازی سبب کمرنگ شدن فرهنگ مطالعه در جامعه شده است.

فرماندار بندرگز خاطر نشان کرد : برای تبیین فرهنگ ارزشمند مطالعه و کتابخوانی در جامعه اسلامی و فرهنگی ، کتابداران وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و نیز تمامی افراد اعم از مسئولان و مردم باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

24 آبان تا اول آذر هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 2189
  • کد خبر : 14492