عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه احداث پایانه بازار ماهی درشهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه احداث پایانه بازار ماهی درشهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه احداث پایانه بازار ماهی درشهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه ساماندهی بازارچه ماهی واحداث پایانه بازار ماهی شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار وسایر مدعوین در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه معاون فرماندار با ابراز خوشحالی و حمایت از احداث پایانه ماهی در شهرستان گفت: احداث پایانه ماهی و عرضه محصولات دریایی از طریق این پایانه با توجه به سابقه دیرین شهرستان در این زمینه از آرزوهای مردم و مسئولان می باشد چرا که احداث آن در مرحله اول این شهرستان را به عنوان مرکز تولید و عرضه محصولات دریایی معرفی کرده و محصولات دریایی منطقه را می تواند با برند این شهرستان که امتیاز بزرگی در نوع خود محسوب می شود به بازارهای داخلی و حتی خارجی عرضه کند از سوی دیگر با رونق این پایانه در شهرستان ضمن کمک به اشتغال شهرستان نرخ بیکاری را پایین خواهد آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت و موقعیت بستگی به مسئولان ذیربط دارد که چگونه از آن بهره برداری کنند چرا که در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید با همت مسئولان مرتفع شود در غیر این صورت این فرصت استثنایی از دست خواهد رفت. برای این منظور همکاری بین بخشی بخش خصوصی(سرمایه گذار)، شهردار و ضعف ماهی فروشان ضروریست تا با اتخاذ تدبیری مناسب نسبت به احداث پایانه فوق اقدام نمایند.

در ادامه رئیس شیلات شهرستان ترکمن با اشاره به نامه مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرابری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران با موضوع اعلام ایرادات فنی و اجرایی بازار ماهی بندر ترکمن گفت: تا زمان رفع مشکلات مندرج در نامه مذکور امکان صدور مجوز بهره برداری برای ایجاد پایانه وجود ندارد لذا جهت تحقق این امر لازم است که شهرداری نسبت به رفع موانع اقدام نماید.

وی در ادامه افزود: احداث پایانه فروش ماهی در کنار بازار موجود باعث رونق اقتصادی و اشتغال بالا در شهرستان خواهد شد.

جلسه احداث پایانه بازار ماهی درشهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .