عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندارعلی آباد کتول بانماینده بنیاد برکت


نشست فرماندارعلی آباد کتول بانماینده بنیاد برکت

نشست فرماندارعلی آباد کتول بانماینده بنیاد برکت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه هماهنگی توسعه طرح بیمه برکت با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،نماینده بنیاد برکت وبخشداران کمالان ومرکزی در محل فرمانداری برگزارشد.

تجری مفرد در این جلسه با اشاره به اینکه بنیاد و بیمه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) می باشد؛هدف از اجرای این طرح را که از سال 92 به صورت آزمایشی در مناطق کمتر توسعه یافته 11 استان کشور آغاز شد، خدمت رسانی به محرومان کشور عنوان کرد.

وی حمایت از روستاییان در مقابل حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان، برف و باران و آتش سوزی منازل از اولویت‌های بیمه برکت است.

نماینده بنیاد برکت نیز طی بیاناتی در خصوص بیمه برکت گفت: این بیمه در زمینه بیمه‌های تکمیلی درمان نیز در سه سطح با توجه به نیازها و سطح توانایی افراد روستایی، عملیاتی شده که طرح طلایی، نقره‌ای و برنزی را شامل می‌شود.

وی افزود:با داشتن هر یک از این طرحها فقط بیمه شدگان روستایی از بیمه مکمل درمان بستری (فرانشیز صفر در موارد بستری) برخوردار می‌شوند.

نماینده بنیاد برکت اظهارداشت:اقدام های بیمه ای بنیاد برکت در راستای سیاست‌های کلان این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان بازوهای فعال توسعه تلقی می‌شود.

وی درپایان آموزش و فرهنگ سازی خدمات بیمه ای در مناطق کمتر توسعه یافته کشور را یکی دیگر از برنامه های اساسی این بنیاد ذکر کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .