عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست فرماندار شهرستان:

سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا برگزار شد

سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آق قلا ،سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست الیاس هیوه چی فرماندار و مدیران دستگاههای عضو این شوراء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به اهمیت شورای ترافیک و اجرایی نمودن مصوبات این شورا،خواستار فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از تشكيل شوراي ترافيك، بررسي معضلات و مشكلات ترافيكي شهرستان است كه با همكاري و همفكري لازم بین مسئولان، مشكلات موجود مرتفع خواهد شد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان آق قلا به مواردی از جمله :خط کشی معابر داخل و خارج شهر ،ساماندهی خودرو های سواری روستائی ،ساماندهی تاکسی های درون شهری ،ایمن سازی محورهای مواصلاتی ،اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک ،هدایت ماشین های سنگین جهت تردد از مسیر کمربندی شهر و تعیین مکان مناسب برای مینی بوس های روستایی جهت جلوگیری از افزایش بار ترافیکی شهر اشاره نمودند.

در پایان این جلسه اعضای جلسه پیشنهادات و نظرات خود را ارائه نموده و تصمیماتی اتخاذ گردید. در این جلسه مقرر شد شهرداری و شورای شهر نسبت به تسریع در بازگشایی خیابان 55 متری با هماهنگی سایر دستگاهها اقدام نموده،ساماندهی دستفروشان،میوه فروشان و وانت بارهای فعال در سطح شهرستان و تاکید بر پیگیری اجرای شانه سازی حاشیه جاده مسیر گوگ تپه یک تا سد وشمگیر توسط اداره راه و شهرسازی انجام گردد.

 

سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2029
  • کد خبر : 14937