عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در رامیان


تشکیل ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در رامیان

تشکیل ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در رامیان

ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در رامیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار در این جلسه با اشاره به برخی از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان گفت: استان گلستان نیز در 8 سال دفاع مقدس با اعزام نیروهایی از همه اقشار نقش بسزایی در دفاع از این مرز و بوم  داشته که 4000 شهید استان نشان از ولایتمداری مردم استان ما بوده است.

حسینی وجود امنیت و آرامش را در حال حاضر در جامعه مرهون خون پاک شهدا دانسته و افزود: برگزاری یادواره های شهدا بستر مناسبی را جهت گسترش فرهنگ  ایثار و شهادت در جامعه ایجاد کرده و ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم امروزه الگویی برای همه جهانیان شده و همه ما وظیفه داریم تا در نشر و معرفی رشادتها و ایثارگریهای شهدا و رزمندگان به نسل جدید تلاش نمائیم.

در ادامه سرهنگ جعفریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به عنوان دبیر ستاد به تشریح دستورالعمل ستاد اجرایی اجلاسیه 4000 شهید استان پرداخت و سپس کمیته های زیرمجموعه ستاد و مسئولین کمیته ها مشخص گردیدند.

شایان ذکر است اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان در آذر ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

تشکیل ستاد اجرایی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1132
  • کد خبر : 15051