عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش دانشگاه و دانشجو شاخص و تعیین کننده است

فرماندار بندرگز :

نقش دانشگاه و دانشجو شاخص و تعیین کننده است

نقش دانشگاه و دانشجو شاخص و تعیین کننده است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : نقش دانشگاه و دانشجو شاخص و تعیین کننده است و مایه امید جامعه و پیشرفت کشورند.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با گرامیداشت روز دانشجو افزود : 16 آذر به عنوان روز ایستادگی و مقاومت دانشجویی در برابر استبداد و خودکامگی های استعمارگران رقم خورده و بزرگداشت این روز برای تداوم این آرمان و ارزش ها امری ضروری و ارزشمند است.

وی اظهار داشت : 16 آذر از فرازهای مهم تاریخ ما است که دانشجویان را در صفوف مبارزه با استکبار قرار داد و فریاد اسلام خواهی وآزادی را رساتر ساخت.

فرماندار بندرگز ادامه داد : روز دانشجو فرصتی است برای نگرشی عمیق تر به رسالت ملی دانشجویان و دانشگاهیان و توجه بیشتر به کانون علم و معرفت که بی تردید بار سنگین گردش چرخ های آینده کشور به دوش آن ها به عنوان گردانندگان امور این مرز و بوم خواهد بود .

این مقام مسوول گفت : استکبار ستیزی اصول خدشه ناپذیر دانشجوی ایرانی است زیرا دانشجویان بیدار و بصیر ایران اسلامی در طول مبارزات ملت ایران علیه رژیم پهلوی چهره نفاق گونه رژیم ستم شاهی و دخالت های استکبار را در این کشور نمایان کردند.

میرزایی افزود : امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشگاه را به عنوان هدف اصلی تهاجم خود قرارداده اند و اگر دانشجویان به سلاح بصیرت مجهز باشند ، دشمن نمی تواند هیچ نفوذی در دانشگاه داشته باشد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 744
  • کد خبر : 15134