عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه با فرماندار شهرستان علی آباد کتول


دیدار رییس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه با فرماندار شهرستان علی آباد کتول

دیدار رییس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه با فرماندار شهرستان علی آباد کتول

به مناسبت هفته وقف، رییس و کارکنان اداره اوقاف شهرستان علی آباد کتول با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این دیدار احمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آبادکتول ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه اداره اوقاف، به مباحثی در رابطه با فرهنگ وقف در جامعه اسلامی پرداخته و خاطر نشان کرد: مساله وقف ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، چنانکه در طول سالیان متمادی موقوفات زیادی از طرف مردم مسلمان انجام شده است.

وی گفت: همانطور که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیاز به وقف و خیرین در زمینه های مختلف احساس گردید، امروز هم حضور خیرین در بحث وقف در موضوعات جدید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان با اشاره به وفور اماکن و بقاع متبرکه در شهرستان ، اظهار داشت: وجود فضای کافی و نیز حضور مردم در این اماکن، ظرفیت خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همیاری و همراهی و مشارکت مجموعه مسئولان شهرستان ، مخصوصا امام جمعه محترم، بتوانیم در زمینه وقف در شهر دارالمومنین علی آباد کتول، قدم های بیشتری را برداریم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قرائی ، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز گزارشی در رابطه با عملکرد یکساله اداره اوقاف شهرستان ارایه داد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .