عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم است

فرماندار در نشست با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان:

مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم است

مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی جامعه زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، صبح امروز یکشنبه 22 آذر ماه ،الیاس هیوه چی در نشست با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه در خصوص انتخابات این شهرستان اظهار کرد: مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی جامعه زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط است.

وی بابیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات باید فضای سیاسی و اجتماعی را مدیریت کنیم، بیان کرد: فضای رقابتی به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک می‌کند، چراکه حضور همه اندیشه‌ها و تفکراتی که در درون نظام تعریف می‌شوند، طرفداران آن دیدگاه‌ها را به‌ پای صندوق می‌آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا تصریح کرد: هرچه جامعه آرام‌تر باشد هم ذوق مردم برای حضور در انتخابات افزایش می‌یابد و هم نامزدهای انتخاباتی با اطمینان و اعتماد بیشتری در عرصه رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا تأکید کرد: بر این اساس ما باید ابتدا فضای سیاسی و اجتماعی را مدیریت کنیم تا شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، شفاف، سالم، با مشارکت حداکثری مردم و حضور همه سلایق سیاسی فراهم شود.

این مقام مسئول قانون را معیار همه اقدامات و تصمیم‌گیری‌های ستاد انتخابات شهرستان دانست و گفت: تلاش ما این است که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان آق قلا درنهایت قانونمندی و آرامش برگزار شود و مشی ما در ستاد حاکمیت قانون و برگزاری سالم انتخابات است.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان متذکر شد: آموزش مجریان انتخابات و اشراف کامل آنها بر قوانین انتخاباتی از موضوعات مهمی است که در دستور کار ستاد قرار دارد، هرچه آموزش‌ها بیشتر شود، انتخابات به شکل بهتری برگزار می‌شود.

 

مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1807
  • کد خبر : 15264