عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات بندرگز با فرماندار


دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات بندرگز با فرماندار

دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات بندرگز با فرماندار

 رییس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بندرگز با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان بندرگز در این دیدار گفت : اهمیت و جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت اجتماعی و نقش آن در نظام دینی و مردم سالار جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

"علی اصغر میرزایی" افزود : در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرا مردم و در چارچوب قانون با رعایت اصل بی طرفی به دنبال برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم در این شهرستان هستیم.

وی بیان کرد : با توجه به ابلاغ رئیس ستاد انتخابات کشور و براساس برنامه زمانبندی نسبت به اجرای مقررات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرایی اقدام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز افزود : ستاد انتخابات شهرستان به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات پنجمین دوره مجلس رهبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندرگز همه تهمیدات لازم بکار خواهد گرفت.

فرماندار بندرگز ادامه داد : به همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات شهرستان تاکید و توصیه شده است با اشراف بر مقررات ، تمام توان و تلاش خود را به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه بکار گیرند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1984
  • کد خبر : 15326