عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه معرفی شد


رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه معرفی شد

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه معرفی شد

اولین جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه صبح امروز برگزار و حسینی نیا، معاون فرماندار به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه معرفی شد.

حسینی نیا معاون فرماندار مراوه تپه و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان گفت: به حول و قوه الهی امسال نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری ،مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات حماسه باشکوهی را خلق خواهند کرد و با این کار این نظام مقدس در مقابل دسیسه های دشمنان بیمه خواهد شد.

ایشان در ادامه در خصوص وظایف اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان  مطالبی ایراد نموده و افزود:ان شاا.. با همکاری و همفکری همدیگر بتوانیم وظیفه سنگین و خطیری که بر دوش ما نهاده شده را به نحو احسن انجام دهیم و در اجرای این کار سلایق شخصی را کنار گذاشته و به مر قانون توجه نموده و آنرا اصل قرار دهیم تا شائبه ای ایجاد نشود .

حسینی نیا خاطر نشان کرد : در جلسات آتی با همفکری اعضاء هیأت ، نسبت به انتخاب ناظرین شعب اخذ رأی اقدام خواهیم کرد و باید اشخاصی که بدین منظور انتخاب می شوند معتمد،امانت دار ، خوشنام و البته با رعایت اصل بی طرفی باشند.

در پایان آقایان حضرتقلی حاجیلی دوجی و محمد صادق عرب قائنی بعنوان عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان و ابوالقاسم حامدی نیا بعنوان دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان احکام خود را دریافت نمودند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه معرفی شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .