عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه هیأت اجرایی شهرستان گرگان برگزار شد


اولین جلسه هیأت اجرایی شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه هیأت اجرایی شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درسالن جلسات فرمانداری گرگان به ریاست دکتر خاکی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، فرماندار گرگان در این جلسه به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: باید همگی با برنامه ریزی و همفکری ،حضور حداکثری را در انتخابات افزایش دهیم چرا که با مشارکت هرچه بهتر مردم در پای صندوق های اخذ رأی نظام اسلامی نیز از آن بهره خواهد برد .

وی در خصوص جدول زمانبندی فرایند انتخابات بیان داشت: برنامه ریزی های لازم در خصوص روند بهتر انتخابات انجام شده و نیاز است جهت هماهنگی بیشتر در جهت تشکیل جلسات هیأت اجرایی صورت پذیرد تا بتوانیم از نظرات و همفکری همه عزیزان بهره مند شویم.

یحیی خاکی فرماندار مرکز استان به نگاه راهبردی و کاربردی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید درتمام فرایند انتخابات به نگاه راهبردی مقام معظم رهبری و حق الناس خواندن رأی مردم را به عنوان معیار قرار دهیم و براساس این معیارها بتوانیم به رأی مردم احترام بگذاریم تا انشاءا... فعالیت های ما مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

در ادامه نیز هریک از اعضای هیأت اجرایی در خصوص هم افزایی و همفکری مطالب خود را بیان داشتند. 

اولین جلسه هیأت اجرایی شهرستان گرگان برگزار شد

 

اولین جلسه هیأت اجرایی شهرستان گرگان برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1953
  • کد خبر : 15640