عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قانون مداری و حضور گسترده مردم از شاخص های انتخابات است

فرماندار در نشست کاری مشترک معتمدین هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان:

قانون مداری و حضور گسترده مردم از شاخص های انتخابات است

قانون مداری و حضور گسترده مردم از شاخص های انتخابات است

 فرماندار آق قلا گفت: دو ویژگی قانون مداری و حضور گسترده مردم از شاخص های اصلی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در نشست کاری مشترک معتمدین هیات اجرایی با اعضای ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان که به منظور هم اندیشی و بررسی اقدامات صورت گرفته در انتخابات برگزار شد، افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است که در این راستا همه مردم، جریان های سیاسی، مجریان و ناظرین انتخابات باید تلاش کنند تا انتخاباتی باشکوه ،قانونمند و رقابتی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آق قلا خاطرنشان کرد: تعیین تعداد و محل شعب و اعضای شعب از دیگر وظایف هیات اجرایی است.

هیوه چی با بیان اینکه قانون تنها ملاک عمل همه مجریان انتخابات باید باشد اضافه کرد: براساس قانون انتخابات صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان باید براساس مواد قانون و مستند باشد.

فرماندارشهرستان آق قلا گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده و ستاد انتخابات با برگزاری جلسات متعدد همه موارد و نکات لازم برای برگزاری انتخابات را بررسی کرده است.

وی تاکید کرد:ضروری است دست اندرکاران امر انتخابات ساز و کارهای لازم را به نحوی در نظر بگیرند تا مردم از برگزاری انتخابات کمال رضایت را داشته باشند.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: حرکت مجریان امر انتخابات در شهرستان براساس قانون بوده و رأی مردم را به عنوان حق الناس می دانند.

وی اضافه کرد: انتخابات بر اساس چارچوب زمان بندی ارسالی از ستاد انتخابات کشور و قوانین ، مقررات و بخشنامه های ذیربط و ملاک ما در این دو انتخابات نیز رعایت کامل قوانین و مقررات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا توجه به بحث آموزش را به عنوان یکی از رویکردهای مهم ستاد انتخابات شهرستان برشمرد و اظهار داشت: در امر انتخابات به بحث آموزش توجه ویژه ای داریم و در این زمینه کلیه برگزار کنندگان امر انتخابات باید در دوره های آموزشی شرکت نموده و قوانین را فرا بگیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد:حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات از ویژگی های ممتاز انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بعضاً نیز بی نظیر است.

قانون مداری و حضور گسترده مردم از شاخص های انتخابات است

 

قانون مداری و حضور گسترده مردم از شاخص های انتخابات است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 793
  • کد خبر : 15845