عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد ازدواج آسان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل شد


ستاد ازدواج آسان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل شد

ستاد ازدواج آسان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از تشکیل ستاد ازدواج آسان در این شهرستان با هدف کمک به امر ازدواج جوانان به ویژه اقشار نیازمند و محروم جامعه خبر داد.
مهندس حمیدی در مراسم اهدای جهیزیه به 120 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: این ستاد با همکاری مسوولان و همراهی خیرین شهرستان راه اندازی شده است.
وی جمع آوری کمک های مردمی و خیرین شهرستان و ساماندهی امر ازدواج را از اهداف راه اندازی این ستاد اعلام و ابراز امیدواری کرد: با فعالیت این ستاد شاهد تسهیل در امر ازدواج جوانان شهرستان بوده و مشکلات مالی، مانعی برای ازدواج جوانان ایجاد نکند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز زندگی مشترک 120 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان گفت: سست کردن اعتقادات و نیز بنیان خانواده بخشی از جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است که از طرق مختلف از جمله، اشاعه اطلاعات خلاف مبانی اسلامی در فضاهای مجازی و نیز ماهواره دنبال می شود.
معاون استاندار گلستان به زوج های جوان توصیه کرد: با مستحکم کردن پایه های زندگی مشترک، به استحکام جامعه کمک کنند.
به گفته حمیدی، ایجاد شکاف و از هم گسیختگی در جوامع اسلامی که می خواهند بر اساس اعتقادات خودشان زندگی کنند، از نقشه های دشمنان در کشورهای مختلف اسلامی است و جوانان مسلمان باید با شناخت این توطئه دشمنان و از طریق استحکام بنیان خانواده و نیز اعتقادات دینی و مذهبی، سعی در حفظ جامعه اسلامی خود داشته باشند.
در این مراسم رئیس ستاد ازدواج آسان شهرستان گنبدکاووس نیز با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد گفت: بزودی آثار عملی فعالیت های خیر این ستاد در جامعه مشاهده خواهد شد.
حجت الاسلام محمدباقر مظفری، اهدای مبلغ 60 میلیون ریال به هر زوج برای تامین جهیزیه آنان را از برنامه های این ستاد اعلام کرد.
در مراسم اهدای جهیزیه به 120 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس، به هرکدام از آنان مبلغ 20 میلیون ریال و در مجموع، دو میلیارد و 400میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تامین جهیزیه اهدا شد.

ستاد ازدواج آسان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل شد

 

ستاد ازدواج آسان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل شد

 

ستاد ازدواج آسان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2240
  • کد خبر : 15880