عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیوند ناگسستنی ملت با رهبری، پیام مهم حماسه 9 دی 88 به دشمنان بود


پیوند ناگسستنی ملت با رهبری، پیام مهم حماسه 9 دی 88 به دشمنان بود

پیوند ناگسستنی ملت با رهبری، پیام مهم حماسه 9 دی 88 به دشمنان بود

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت ملت ایران گفت: پیوند ناگسستنی ملت با رهبری ، پیام مهم این حماسه ماندگار به دشمنان بود.
سردار عباسعلی فرزندی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس که در مصلی امام جعفر صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: پیوند امت با رهبری چنان محکم و استوار است که هیچ قدرتی نمی تواند آن را بشکند.
وی با تشریح چگونگی رخداد فتنه 88 و اینکه این فتنه از برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، افزود: برخی مقامات کشورهای اروپایی و غربی و در راس آن آمریکا و اسرائیل به صورت رسمی و با صدور بیانیه هایی از فتنه گران و اغتشاش های بعد از انتخابات 88 آنان، حمایت کردند.
سردار فرزندی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان آغاز پیروزی انقلاب تا قبل از فتنه 88 با توطئه های مختلف از جمله به راه انداختن جنگ های داخلی و جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم های اقتصادی و سیاسی و تهاجم فرهنگی قصد متوقف کردن انقلاب را داشتند که موفق نشدند.
وی تصریح کرد: به راه انداختن فتنه 88 با استفاده از برخی عناصر داخلی گام مهم دشمنان در رسیدن به اهداف شوم شان بود که متاسفانه با ناآگاهی و همراهی برخی خواص و افراد در داخل کشور، یاس و نا امیدی که ملت ایران در 30 سال قبل به آنان تحمیل کرده بود، به اندک امید برای آنان تبدیل شد.
این سردار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت بابصیرت و آگاه ایران اسلامی همچون 30 سال قبل از آن با خلق حماسه 9 دی، مجددا این امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد و به همه دشمنان انقلاب و عناصر داخلی آنان این پیام را داد که ملت هیچ گاه از ارزش های اسلامی خود فاصله نمی گیرد.
سردار فرزندی همچنین به برخی حوادث منطقه ای و جنایات گروهک های تکفیری و داعشی درسوریه و عراق اشاره کرد و گفت: به راه انداختن این گروهک ها توطئه استکبار جهانی بالاخص آمریکا و اسرائیل برای مقابله با موج گرایش به اسلام در غرب است.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر موج گرایش به اسلام در کشورهای غربی رو به افزایش نهاده است، مدعی شد: استکبار جهانی برای جلوگیری از این گرایش، موج اسلام هراسی را با به راه انداختن و حمایت از گروهک های تکفیری آغاز کرده و برای آن برنامه بلندمدت دارد.
سردار فرزندی با تجلیل از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت ایران اسلامی برای صدور بیانیه درجهت محکوم کردن جنایت های تکفیری ها و داعشی ها و اینکه این جنایت ها هیچ نسبتی با اهل سنت ندارد، اضافه کرد: امروز نقش علما و روحانیون بزرگ شیعه و اهل سنت به عنوان هدایتگران جامعه در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به افراد برای شناخت توطئه های دشمنان بسیار مهم و حساس است.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران در دهه چهارم انقلاب خود که دهه عدالت و پیشرفت نام گرفته است، از همه ظرفیت های معنوی و انسانی خویش برای تحقق تمدن نوین اسلامی استفاده می کنند.
در این اجتماع که جمع کثیری از علما و روحانیون و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، فرماندار ویژه و مسئولان این شهرستان مرزی به همراه گروه های مختلف مردم حضور داشتند، حاضرین با سردادن شعارهای انقلابی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی 88، یکبار دیگر با امام و رهبری و آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

پیوند ناگسستنی ملت با رهبری، پیام مهم حماسه 9 دی 88 به دشمنان بود

 

پیوند ناگسستنی ملت با رهبری، پیام مهم حماسه 9 دی 88 به دشمنان بود

 

پیوند ناگسستنی ملت با رهبری، پیام مهم حماسه 9 دی 88 به دشمنان بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1136
  • کد خبر : 15881