عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرودگاه کلاله به لحاظ تجهیزات آمادگی برقراری پرواز را دارد

فرماندار کلاله:

فرودگاه کلاله به لحاظ تجهیزات آمادگی برقراری پرواز را دارد

فرودگاه کلاله به لحاظ تجهیزات آمادگی برقراری پرواز را دارد

فرماندار کلاله در دیدار با امیری مدیرکل فرودگاه های استان با اشاره به آمادگی فرودگاه و مجموعه شهرستانهای شرق استان گفت : فرودگاه کلاله از هر لحاظی آمادگی برقراری پرواز را دارد .

برزگر در این دیدار به مذاکرات صورت گرفته با شرکت های چارتر کننده نیز اشاره کرد و گفت : در ابتدا توافقات خوبی با شرکت چارکننده هواپیما صورت گرفت که نهایتا به دلیل بروز برخی تنگناها و تعهدات این تفاهم صورت نگرفت .

در این دیدار که در دفتر کار فرماندار انجام شد امیری مدیرکل و صادقی معاون فرودگاه های استان با اعلام آمادگی اداره کل فرودگاه های استان و کشور در برقراری پرواز اعلام کرد : صنعت هواپیمایی کشور با مشکلات عدیده ای در زمینه تعداد ایرلاین ها و قطعات یدکی مواجه است که این مسئله مشکلات زیادی را در ارائه خدمات مناسب به مردم پدید آورده و امیدواریم با توافقات صورت گرفته و پس از برداشتن تحریم ها بتوانیم ضمن تقویت فرودگاه گرگان پروازهای فرودگاه کلاله را نیز آغاز کنیم .

امیری در ادامه با اشاره به تجهیزات کامل فرودگاه گفت : در سال های گذشته و با همت های مسئولین فرودگاه با اعتباری قریب به 10 میلیارد به تمامی امکانات فرودگاهیی مجهز شد و این تجهیزات متعلق به فرودگاه کلاله است و احدی حق جابجایی کوچکترین وسیله ای از این مکان را ندارد .

صادقی معاون مدیرکل و سرپرست فرودگاه کلاله نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فرودگاه کلاله و تجهیزات موجود گفت : فرودگاه با پرسنل تمام وقت و استقرار نیروهای امنیتی و ایستگاه هواشناسی فرودگاهی مجهز شرایط کامل برای برای ایجاد پرواز را دارد .

فرودگاه کلاله به لحاظ تجهیزات آمادگی برقراری پرواز را دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1037
  • کد خبر : 15914