عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سعی می کنیم بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم آوریم


سعی می کنیم بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم آوریم

سعی می  کنیم بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم آوریم

به گزارش کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات فرمانداری،همایش حضور حداکثری مردم شهید پروربخش کمالان با حضور میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان،تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول،بخشدار کمالان،مسئولین و مردم شهر فاضل آباد در محل بخشداری کمالان برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان با اشاره بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و پرشور گفت:امروز همه باید سعی کنیم تا بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم آید.

وی افزود:رعایت قانون و بی طرفی کامل و صیانت از آرای مردم باید مورد توجه ، دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد .

فرماندار به دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: اولين وظيفه شما بزرگواران امانتداري است و عوامل هيات هاي اجرايي به عنوان معتمدين مردم، ضمن رعايت دقت لازم در اجراي اين امر مهم، بايد امانتداري را سرلوحه كار خويش قرار دهند.

فرماندار در ادامه اظهارداشت:رای مردم حق الناس است و مجریان انتخابات در شهرستان با قانون مداری و قاطعیت از این آراء صیانت خواهند کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت:امروزه باتوجه به شرایطی که در جهان علیه ماحاکم است،بایدطوری عمل کنیم که اقتداربزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی مان که ازبرکات امام خمینی(ره) وخون شهیدانمان بدست آمده ازبین نرود.

وی افزود:حضور پروشورحداکثری مردم در انتخابات یکی از عواملی است که این انقلاب رابیمه می کند.

میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با بیان اینکه، در جمهوری اسلامی ایران انتخابات بسیار زیاد و متنوعی برگزار شده است، اذعان داشت: حکومت جمهوری اسلامی توسط انتخابات و مردم در این کشور نهادینه شد.

وی افزود: در آستانه یکی از حساس ترین انتخابات هایی که در کشور رقم خواهد خوردهستیم و باید سعی و تلاش کنیم در مردم ایجاد انگیزه و امید شود و انتخابات پرشور و حداکثری برگزار شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی به انتخابات به صورت جزیره ای نگاه نکنند و رسالت ادارات و ما این است که انتخابات پرشور برزار شود و در تحقق این موضوع تمام همکاری لازم را با فرمانداری شهرستان داشته باشند.

وی درادامه اظهارداشت:کسی که باتخریب دیگران خودش رابخواهد مطرح کند صلاحیت هیچ پستی راندارد ،بیاید تلاش کنیم یک رقابت سالم باتمام قدرت ولی بدون تخریب یکدیگر باشد داشته باشیم.

وی درپایان باتوجه به شعاردولت کریمه جناب دکترروحانی که تدبیروامید سرلوحه کارهاباشدگفت:بیایید انگیزه وامید رادر مردم زنده کنیم وبامردم رور،راست باشیم چون مردم عزیزمان از کمبودها ناراحت نیستند بلکه ازبی عدالتی ها ناراحت میشوند چون این مردم نشان داده اندکه چگونه پشتیوانه نظام وولایت فقیه هستند.

سید رحمت میردیلمی بخشدارکمالان گفت:بهترین راهکار برای برگزاری انتخابات سالم و با اقتدار، مشارکت مدنی مردم در سایه قانون و تعهد است.

وی اضافه کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات ، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و مجریان برگزاری انتخابات باید جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند .

بخشداردرادامه گفت: تمام تلاش برای انتخاباتی همراه با آرامش ، قانونی و با حضور حداکثری مردم خواهیم کرد.

میردیلمی رعایت اصل بی طرفی و امانت داری را از اصول اصلی منشور اخلاقی ستاد انتخابات دانست و گفت : مجریان انتخابات باید با جدیت لازم این اصول را رعایت و اجرا کنند.

سعی می  کنیم بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم آوریم

 

سعی می  کنیم بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم آوریم

 

سعی می  کنیم بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم آوریم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .