عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهمین نشست کتابخوان استان در کلاله برگزار شد


دهمین نشست کتابخوان استان در کلاله برگزار شد

 دهمین نشست کتابخوان استان در کلاله برگزار شد

دهمین نشست کتابخوان استان و سیصد و یکمین نشست کتابخوان کشور با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه های استان، مسئولین، مولفان بومی، اهالی کتاب و کتابخوانی و علاقمندان به عرصه علم و دانش در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد کلاله برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله نصرت برزگر فرماندار شهرستان در این همایش ضمن تقدیر از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی بشر و جامعه افزایش سطح آگاهی عمومی است و این راه محقق نمیشود مگر با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی که به حمدالله وضعیت شهرستان کلاله از این حیث خوب است ولی توقع ما خیلی بیشتر از اینهاست .

قوانلو مدیرکل کتابخانه های استان هدف از برگزاری این نشست ها اشاره ای کرد و گفت : هدف اصلی ما به اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده به نوعی که تحلیل موضوعی از کتاب های خوانده شده صورت پذیرد .

وی در ادامه افزود : یکی از مزیت های این طرح آن است که مطالعه را از حالت فردی خارج و به حالت اجتماعی تبدیل کنیم.

مدیرکل کتابخانه های استان سپس اظهار داشت : این نشست 301 نشست کشوری و دهمین نشست استانی است که تا پایان سال برنامه ریزی نموده ایم تا این نشست ها در تمامی شهرستان ها استان ادامه یابد .

در ادامه این نشست جمعی از اهل کتاب و مولفین شهرستان به معرفی کتابهای مطالعه شده و یا نوشته شده خود را برای مخاطبین که با استقبال خوبی مواجه شد ارائه کردند .

در شهرستان کلاله 3 کتابخانه عمومی در شهر کلاله – فراغی و روستای دهنه با 1776 عضو فعالیت دارند که ماهانه بیش از 3600 تن برای مطالعه به آن مراجعه میکنند .

دهمین نشست کتابخوان استان در کلاله برگزار شد

 

دهمین نشست کتابخوان استان در کلاله برگزار شد

 

دهمین نشست کتابخوان استان در کلاله برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 691
  • کد خبر : 16242