عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری ۲۱ میلیارد تومان از زمین‌های بنیاد علوی به مردم شهرستان کلاله

فرماندار کلاله :

واگذاری ۲۱ میلیارد تومان از زمین‌های بنیاد علوی به مردم شهرستان کلاله

واگذاری ۲۱ میلیارد تومان از زمین‌های بنیاد علوی به مردم شهرستان کلاله

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله برزگر فرماندار شهرستان در گفتگویی گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه مناطق کم‌‌بر‌خوردار، بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اسناد واگذاری زمین‌های بنیاد علوی با حضور رئیس سازمان بنیاد مستضعفان به صورت رایگان به مردم شهرستان کلاله اهدا می‌شود.

نصرت برزگردر ادامه اظهار داشت: چهارشنبه مصادف با 23‌دی ماه بعد از نماز ظهر در مراسمی با حضورمهندس سعیدی کیا رئیس سازمان بنیاد مستضعفان ، استاندار، فرمانداران و ائمه جمعه و جماعات منطقه در مصلی شهر فراغی شهرستان کلاله 2هزار فقره سند واگذاری زمین به واجدان شرایط اهدا می‌شود.

وی سپس افزود: براساس طرح حمایتی بنیاد مستضعفان با هدف توسعه مناطق کم‌برخوردار 2 هزار فقره اسناد واگذاری زمین‌های علوی به مساحت بیش از 60 هزار متر مربع به واجدان شرایطی که ثبت‌نام و پرونده آن‌ها کارشناسی و تکمیل شده اهدا خواهد شد.

فرماندار کلاله ارزش تقریبی زمین‌های اهدایی بنیاد مستضعفان به محرومان را بیش از 210 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با اهدای قرارداد واگذاری این اسناد به مردم قدرت اقتصادی و مالی دریافت‌کنندگان اسناد علوی افزایش یافته و امکان توسعه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی خود و خانواده اشان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

برزگر در پایان اظهار داشت: اجرای این طرح حمایتی که مرحله چهارم آن است فردا چهارشنبه در شهرستان کلاله اجرایی می شود که این طرح نقش موثری در بهبود اقتصاد خانواده‌ها و اشتغال‌زایی در منطقه ایفا می‌کند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 952
  • کد خبر : 16327