عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برجام، نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام در انجام مذاکرات بود


برجام، نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام در انجام مذاکرات بود

برجام، نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام در انجام مذاکرات بود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، اجرای برجام را نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام و دولت در انجام مذاکرات با شش قدرت بزرگ جهانی و نیز حاصل مقاومت ملت ایران دانست.
مهندس حمیدی درجلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک این پیروزی بزرگ، اظهار داشت: این پیروزی متعلق به همه ملت ایران است که در زمان تحریم ها، بیشترین مقاومت و ایستادگی را نشان دادند.
وی گفت: تیم مذاکره کننده نیز درسایه هدایت و رهنمودهای رهبری نظام و ریاست جمهوری، با تدبیر و دانایی به روش های مذاکره، این مذاکرات سخت و دشوار را به سرانجام رساند و از افزایش تنش ها در روابط بین المللی جلوگیری کرد.
مهندس حمیدی اضافه کرد: پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای، پیروزی بر توطئه های استکبار و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی بود که در 37 سال گذشته همه تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند.
وی با اشاره به شرایط ناآرام منطقه خاورمیانه، تصریح کرد: این پیروزی ارزشمند، سابقه فرهنگی و تمدنی ملت ایران را با پیشینه چندهزار ساله به کشورهای جهان و منطقه نشان داد و به آنان فهماند که ملت ایران به دنبال جنگ و خونریزی نیست.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد که با رفع تحریم ها، اقتصاد ایران در مسیر و پیوند با اقتصاد جهانی قرار گیرد که تحقق آن به تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری نیز کمک خواهد کرد.
مهندس حمیدی تصریح کرد: دولت مراقب است تا استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکا درسایه فرصت های پس از برجام در اقتصاد کشور نفوذ نکند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر، از تشکیل ستاد و کمیته های این ایام در گنبدکاووس خبر داد و برلزوم همکاری و تعامل مدیران شهرستان درتدوین برنامه های مناسب با جشن های پیروزی انقلاب تاکید کرد.
مهندس حمیدی با مهم دانستن انتخابات هفتم اسفند نیز اضافه کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی ضروری است و همه باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی فراهم نمایند.
وی از دستگاه های خدمات رسان گنبدکاووس نیز خواست در انجام وظایف و خدمت بیشتر به مردم گام بردارند تا فضای امید و نشاط درجامعه بیش از پیش تقویت شود.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با قدردانی از تلاش رسانه ها در امر اطلاع رسانی، برلزوم پرهیز رسانه ها از انعکاس شایعات درفضای مجازی تاکید کرد و گفت: اخبار بایستی همراه با منبع رسمی خبر باشد در غیر این صورت با رسانه های متخلف برخورد خواهد شد.
مهندس حمیدی تصریح کرد: دامن زدن به شایعات تنها به تشویش اذهان عمومی و ایجاد هزینه برای نظام می انجامد و رسانه ها باید از آن پرهیز کرده و به ایجاد فضای آرام برای برگزاری شکوهمند انتخابات کمک نمایند.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز دراین جلسه با قدردانی از تلاش نیروی دریایی سپاه در دستگیری متجاوزان به حریم دریایی کشور و برخورد مناسب با آنان و نیز با تبریک ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، گفت: رعایت تقوای الهی، دینداری، راستگویی و امانتداری از جمله توصیه های مهم این امام همام به مردم و مسئولان است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی افزود: رعایت این اصول اخلاقی که جنبه انتخاباتی نیز دارد از سوی کاندیداها و طرفداران آنان ضروری است، ضمن اینکه این افراد باید تلاش کنند از اتهام زنی به یکدیگر پرهیز نمایند.
وی با انتقاد از برخی رسانه های فضای مجازی در نسبت دادن برخی مطالب غیرواقع به افراد و هتک حرمت و آبروی آنان، گفت: اتهام زنی، کیان جامعه را بر هم می زند همچون فتنه 88 که خسارت زیادی به کشور وارد کرد.
حجت الاسلام سبحانی با مهم دانستن مساله انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، اضافه کرد: فصل الخطاب قرار دادن بیانات رهبری که چندی پیش درجمع ائمه جمعه سراسر کشور بیان فرمودند، برای صیانت از آرای مردم، ازسوی هیات های اجرایی و نظارت و عواملی که سر صندوق های رای هستند، ضروری است.
وی هم چنین با تبریک پیروزی به دست آمده در مذاکرات هسته ای، اضافه کرد: برجام، تسلیم استکبار جهانی در برابر مقاومت و اراده ملت ایران بود که باید این پیروزی بزرگ را به ملت تبریک گفت.
دراین جلسه عبدالقدیر کریمی مدیرکل حوزه دفتر استاندار گلستان و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی گلستان نیز حضور داشتند.

برجام، نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام در انجام مذاکرات بود

 

برجام، نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام در انجام مذاکرات بود

 

برجام، نتیجه تدبیر، خرد و دانایی نظام در انجام مذاکرات بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 649
  • کد خبر : 16476