عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست فرماندار:

پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

 پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا و اولین جلسه اجرایی کمیته بانوان دهه فجر با حضور الیاس هیوه چی فرماندار و اعضاء این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

الیاس هیوه چی دراین جلسه ضمن تبریک به فرجام رسیدن برجام اظهار داشت: بزرگترین اتفاق تاریخ انقلابمان در سایه تلاش دولتمردان تدبیر و امید و مدیریت داهیانه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی محقق گردید و امیدواریم این موفقیتها گامی باشد درراستای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت خانواده ها و اینکه در حوزه اقتصاد چرخ اقتصاد مملکت روانتر بچرخد.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه افزود : دهه فجربیانگرتاریخ انقلاب اسلامی ما می باشد، تاریخ برجستگیها ، ویژگیها ، ایثارها ، گذشتها و فداکاریهاست که باید در این ایام به تصویر کشیده شود .

وی بر لزوم تشویق و ترغیب بانوان و جوانان برای حضور پرشور در برنامه های دهه فجر تاکید نموده وبیان داشت : تلاش در جهت اجرای باشکوه برنامه های این ایام از دو بعد حائز اهمیت است : بعد اول برای جهانیان است که بدانند بعد از انقلاب چه فعالیتهایی درحوزه انقلاب اسلامی صورت گرفته است و بعد داخلی و مهم تر آن برای نوجوانان و جوانان است تا الگو بگیرند و در راستای اقتدار ،عزتمندی و سعادت کشورشان گام های جدی بردارند .

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلاتصریح کرد: لازم است در جهت تحقق این امر تمامی کمیته ها خیلی جدی وارد شده و دستگاههای پایش کننده فعالیت کمیته ها را مورد ارزیابی قرار دهند و همچنین برنامه های کمیته بانوان اجلاسیه 4000شهید استان بر اساس ابلاغیه دفتر بانوان استان در شهرستان طبق تقویم زمانی و وظیفه مندی با همکاری دستگاههای متولی برگزارگردد.

پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

 

پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 613
  • کد خبر : 16531