عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول با حضور دکتر زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول در محل فرمانداری علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،معاون فرماندار و قائم مقام ستاد خدمات سفر شهرستان در خصوص معرفی هرچه بهتر قابلیت ها، جاذبه های گردشگری و آمادگی و تعامل کمیته ها ی مربوطه درخصوص برنامه ریزی جهت خدمت رسانی و فراهم نمودن خاطرات خوش برای مسافران ، با بکارگیری حداکثری از امکانات موجود تاکید کرد.

وی ضمن ابلاغ احکام روسای کمیته ها و شرح وظایف و همچنین چارت اعضای کمیته ها خواستار برگزاری جلسات فرعی شد و خواستار  آشنایی با جاذبه های گردشگری ، تاریخی و فرهنگی شهرستان و ترویج مسافران جهت خرید سوغات کتول شد.

دکتر زنگانه افزود: امسال با توجه به تهیه فرم ارزشیابی ، عملکرد کلیه کمیته ها مورد ارزیابی می گیرد .

درادامه مدیریت میراث فرهنگی علی آبادکتول از بکار گیری حداکثری توان دستگاههای اجرایی شهرستان در راستا ستاد اجرایی خدمات سفر در علی آبادکتول تاکید کرد.

عباس عنایت مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان شهرستان علی آباد کتو ل را از جمله شهرستانهای مهم گردشگری این استان بر شمردکه همه ساله شاهد حضور تعداد کثیری از مسافران نوروزی است ، به همین جهت به منظور خدمت رسانی مطلوبتر و ترویج و تسهیل امر گردشگری و همچنین پاسخگویی به نیاز مهمانان نوروزی و با بکار گیری از حداکثر توان دستگاههای اجرایی شهرستان در این راستا ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل که دبیرخانه ستاد به محوریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تشکیل می شود .

وی افزود امید است با تعامل و همدیل تمام ادارات شهرستانی بتوانیم ایامی خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .