عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های یادواره شهدا باید در شان ومنزلت شهیدان باشد

معاون فرماندارگمیشان:

برنامه های یادواره شهدا باید در شان ومنزلت شهیدان باشد

برنامه های یادواره شهدا باید در شان ومنزلت شهیدان باشد

معاون فرماندار گمیشان در جلسه کمیته بانوان اجلاسیه 4000شهید استان و 66 شهید شهرستان اظهار کرد: برنامه های یادواره شهدا در شهرستان باید به گونه ای برگزار شود که در شان ومنزلت و جایگاه شهیدان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "مهدی کمال غریبی" معاون فرماندار گمیشان خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز در کشور ما برقرار است حاصل رشادت ها و جانفشانی های شهیدان بزرگ ایران اسلامی است.

وی افزود: همانطور که مردم غیور ایران اسلامی با فداکاری وایثار در دوران دفاع مقدس پیروز شد در موضوع برجام هم با مقاومت وپایداری توانست با هدایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب وتلاش دولتمردان وتیم هسته ای و حمایت مردم در عرصه دیپلماسی سربلند باشد.

معاون فرماندار در بخش پایانی سخنان خود بر استفاده از همه ظرفیت ها در راستای هر چه بهتری برگزاری اجلاسیه  4000شهید استان و 66شهید  شهرستان گمیشان تاکیر کرد.

گفتنی است اهداف کلان و راهبردهای این اجلاسیه حول محور: 1- نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوهای آن به جامعه و نسل جديد. 2-ایجاد قابلیت ،ظرفیت سازی و ارتقاء آمادگی های لازم برای مقابله با تهدید نرم. 3-توسعه فرهنگ ایثار و برادری و تقویت روحیه انقلابی ، ساده زیستی،آزاد مردی و آزاد منشی در جامعه( هدف). 4-مصون سازی جامعه( هدف )در برابر تهاجم فرهنگی دشمن برگزار خواهد شد.

 

برنامه های یادواره شهدا باید در شان ومنزلت شهیدان باشد

 

برنامه های یادواره شهدا باید در شان ومنزلت شهیدان باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 770
  • کد خبر : 16599