عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتصاد مقاومتی در روستاها بیشتر مورد توجه قرار گیرد

فرماندار مینودشت در نشست با دهیاران بخش کوهسارات:

اقتصاد مقاومتی در روستاها بیشتر مورد توجه قرار گیرد

اقتصاد مقاومتی در روستاها بیشتر مورد توجه قرار گیرد

اسرافیل وزیری در نشست با دهیاران بخش کوهسارات با تاکید بر توجه به خدمات رسانی به مردم گفت: اقتصاد مقاومتی در روستاها بیشتر مورد توجه دهیاران قرار گیرد.

ایشان با اشاره به بحث برداشته شدن تحریم ها و ایجاد روابط جدید با دیگر کشورها در اقتصاد افزود: ازپتانسیل های موجود در روستاها استفاده شود واین کاررا شما دهیاران عزیز باید انجام دهید . باید با ایجاد وگسترش و تشویق کشاورزان و باغداران تغییر در اقتصاد خانوار روستائی بوجود بیاورید.

فرماندار مینودشت این راهم اضافه کرد که شما هیاران گل چین شده یک جمعیت در روستا هستید و این جایگاه را قدر بدانید و من بارها از تلاش شما در تمام عرصه های خدمت رسانی تشکر کرده ام .

ایشان درادامه با تصریح این مطلب که باید امید را در دل مردم با کار و فعالیت در روستاها شکوفا کنید گفت: خدمات خود را به مردم بازگو کنید و از آنان در کارها کمک بگیرید.

فرماندار مینودشت گریزی هم به حماسه 7 اسفند زد و از دهیاران خواست تا در روشنگری مردم و انتخاب فرد اصلح در کنار مردم باشند.

در این جلسه که بخشداران کوهسارات و مرکزی حضور داشتند میرنیا بخشدار کوهسارات نیز با اعلام عملکرد دهیاران در بخش کوهسارات مسائل و مشکلات روستاها را به ریز بیان نموده و خواستار رفع آنان شد.

محمد رضا میر نیا ضمن تقدیر از دهیاران آنان را بازوان قدرتمند در عرصه اجرائی و خدمات رسانی به مردم دانست. بخش کوهسارات دارای 18 روستا می باشد.

اقتصاد مقاومتی در روستاها بیشتر مورد توجه قرار گیرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 841
  • کد خبر : 16738