عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

فرماندار کلاله:

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

 فرماندار کلاله از تکمیل بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: فاز دوم بیمارستان کلاله آماده بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: فار دوم بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان کلاله جهت بهره بردای آماده شد.

وی افزود: همانطور که از قبلا وعده داده بودیم، فاز دوم این بیمارستان را ظرف نزدیک به 8 ماه با همت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت تکمیل کردیم و دستور تجهیز آن نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است و بزودی تجهیزات لازم در این بیمارستان مستقر می شود.

فرماندار کلاله یادآور شد: این فاز شامل 10 اتاق سی سی یو، 10 اتاق آی سی یو، 8 اتاق ان آی سی یو، بخش اطفال و نوزادان و بخش بستری داخلی مردان و زنان است.

برزگر تصریح کرد: این فاز شامل سه طبقه است که همکف آن بخش مراقبت های ویژه، طبقه اول آن بخش اطفال و نوزادان و طبقه دوم آن بخش بستری داخلی مردان و زنان است.

وی تاکید کرد: در هر بخش 4 اتاق وی آی پی و 3 اتاق ایزوله نیز ساخته شد و همچنین 1 اتاق عمل نیز اضافه گردید.

فرماندار کلاله در پایان گفت: یک بلوک زایمان به مساحت 200 متر مربع به این بیمارستان در حال اضافه شدن است و همچنین در نظر داریم بخش دیالیز را هم توسعه دهیم و این مهم(تکمیل فاز دوم بیمارستان)با مساعدت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بخصوص دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دکتر عمو زاد قائم مقام این دانشگاه و حاج یحیی روحی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله امکان پذیر شد و جا دارد از سوی مردم شهرستان کلاله از این عزیزان و زحمتکشان به خاطر تلاش های بی دریغ آنها در آغاز عملیات عمرانی فاز 2 بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تشکر و قدردانی کنیم.

این اتفاق در حالی رخ داد که بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله درست 25 سال پیش کلنگ اغاز به کارش به زمین زده شد و در حدود 10 سال پس از وقفه های طولانی فاز اول آن به بهره برداری رسید و این درحال بود که این پروژه یک درمانی یک واحد بود که به 2 فاز تقسیم بندی شد و امروز نیز پس از 25 سال بالاخره با تلاش های مقام عالی شهرستان ، دانشگاه علوم پزشکی ، خیرین شهرستان ، استانی ، کشوری و مردم غیور شهرستان همزمان با به سرانجام رسیدن توافق هسته و دهه مبارک فجر به اتمام رسید .

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

 

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

 

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

 

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

 

بیمارستان کلاله تکمیل و آماده تحویل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1736
  • کد خبر : 16754